Waar naar de kerk in San Francisco?

Duuk

Bericht door Duuk »

Zo, weer terug in het hotel. De hele dag (nou ja, bijna) engels aan moeten horen en praten. Spreekt een Amerikaanse collega me ineens aan in het Nederlands. Sta je raar van te kijken. Blijkt ze een paar jaar in NL te hebben gewoond toen ze een jaar of 12 was. Haar moeder is Nederlandse.
Was zelfs voor mij weer even wennen om in het NL te praten :? Is ook een vreemde gewaarwording.

Straks weer eten. Normaal gesproken is het leuk om uit eten te gaan, maar alleen is er geen moer aan.
Vanavond bel ik Stephen van de SOPC op. Hij heeft me uitgenodigd om woensdag aan de bijbelstudie deel te nemen. Dat wil ik wel doen. Bijbelstudie in het engels heb ik nog nooit gedaan. Dat wil ik wel eens meemaken.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:gewoon bij Ikea onbijten in nederland, voor 1 euro een lekker ontbijt...
Of bij de Mac
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wim

Bericht door wim »

Duuk schreef: Straks weer eten. Normaal gesproken is het leuk om uit eten te gaan, maar alleen is er geen moer aan.
Voor mij een reden om zo veel mogelijk onder buitenlandse dienstreizen uit te komen. Dan maar wat minder van de wereld zien. :(
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

wim schreef:
Duuk schreef: Straks weer eten. Normaal gesproken is het leuk om uit eten te gaan, maar alleen is er geen moer aan.
Voor mij een reden om zo veel mogelijk onder buitenlandse dienstreizen uit te komen. Dan maar wat minder van de wereld zien. :(
Precies.
Bovendien hebben we de foto's van Hendrikus.
refo

Bericht door refo »

JolandaOudshoorn schreef:
refo schreef:
Tiberius schreef: Wat is dat omgerekend? 30 euro, of zo?
Daar heb je hier in Nederland ook niet veel bijzonders voor op culinair gebied.
cu·li·nair (bn.)
1 wat de keuken of de kookkunst betreft

Nou, voor 30 euro kun je je met acht personen helemaal klem eten.
pff, mara dan moet je zeker wel zelf koken!!! Of iets opwarmen. Maar ik ken geen restaurant waar je van 30 euro met z'n 8en kan eten.
Het gaat mij erom dat iedere rechtgeaarde refo ALLES wat uit de keuken komt (=culiniar) bijzonder vindt. Omdat hij of zij namelijk weet wie er de Gever van is.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Duuk

Bericht door Duuk »

refo schreef:
JolandaOudshoorn schreef:
refo schreef:
Tiberius schreef: Wat is dat omgerekend? 30 euro, of zo?
Daar heb je hier in Nederland ook niet veel bijzonders voor op culinair gebied.
cu·li·nair (bn.)
1 wat de keuken of de kookkunst betreft

Nou, voor 30 euro kun je je met acht personen helemaal klem eten.
pff, mara dan moet je zeker wel zelf koken!!! Of iets opwarmen. Maar ik ken geen restaurant waar je van 30 euro met z'n 8en kan eten.
Het gaat mij erom dat iedere rechtgeaarde refo ALLES wat uit de keuken komt (=culiniar) bijzonder vindt. Omdat hij of zij namelijk weet wie er de Gever van is.
Jij eet vast en zeker vaak slakken met veel zout.
wim

Bericht door wim »

JolandaOudshoorn schreef:pff, mara dan moet je zeker wel zelf koken!!! Of iets opwarmen. Maar ik ken geen restaurant waar je van 30 euro met z'n 8en kan eten.
Met afhalen bij de chinees kom je een eind. Die porties zijn enorm groot. Toen de kinderen nog wat kleiner waren, konden we met ons vieren eten voor minder dan 10 euro. Daar kook je bijna zelf niet voor.
Daphne

Bericht door Daphne »

zou die Duuk lekker op 1 oor liggen nu? :D
helma

Bericht door helma »

Daphne schreef:zou die Duuk lekker op 1 oor liggen nu? :D
of aan het trampolinespringen op zijn hotelbed :)
Duuk

Bericht door Duuk »

Daphne schreef:zou die Duuk lekker op 1 oor liggen nu? :D
Ik ben net wakker en heb me aangekleed en gedoesjd :D Door het tijdsverschil wordt ik steeds ergens in de nacht wakker. Zondagnacht om 1 uur, gisternacht om 4 uur en vannacht om 6 uur. We zijn er bijna.

Ik ga nu een poging doen om in het restaurant te ontbijten.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Duuk schreef:Ik ga nu een poging doen om in het restaurant te ontbijten.
Nou, heb je je nu al eens zo'n heerlijke omelet laten bereiden?

In het hotel waar Duuk nu verblijft, kun je 's morgens langs een zéér uitgebreid onbijtbuffet. Vis, gebakken aardappels ("Breakfast potatoes"), teveel om op te noemen. En aan 't eind staat een kok voortdurend omeletten te maken. De gast kan zelf aanwijzen wat er allemaal bij in mag. Champignons, spinazie, fruit, diverse soorten kaas, je kunt het zo gek niet verzinnen. Erg lekker - maar niet zo goed voor je cholesterolgehalte als je 't dagelijks doet :roll:
Duuk

Bericht door Duuk »

Hendrikus schreef:
Duuk schreef:Ik ga nu een poging doen om in het restaurant te ontbijten.
Nou, heb je je nu al eens zo'n heerlijke omelet laten bereiden?

In het hotel waar Duuk nu verblijft, kun je 's morgens langs een zéér uitgebreid onbijtbuffet. Vis, gebakken aardappels ("Breakfast potatoes"), teveel om op te noemen. En aan 't eind staat een kok voortdurend omeletten te maken. De gast kan zelf aanwijzen wat er allemaal bij in mag. Champignons, spinazie, fruit, diverse soorten kaas, je kunt het zo gek niet verzinnen. Erg lekker - maar niet zo goed voor je cholesterolgehalte als je 't dagelijks doet :roll:
Ik heb ontbeten op de 18th floor. Daar is een soort huiskamer met een ontbijtbuffet. Werkt wel zo snel.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Duuk schreef:Ik heb ontbeten op de 18th floor. Daar is een soort huiskamer met een ontbijtbuffet. Werkt wel zo snel.
maar zonder hyperomeletten, waarschijnlijk :mrgreen:

Is dat dat restaurant waar je zo mooi naar buiten kunt kijken? Nee, dat was op de 39e hè?
jvdg

Bericht door jvdg »

Laat ik nou denken dat dit topic over de kerkgang ging.
:roll:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jvdg schreef:Laat ik nou denken dat dit topic over de kerkgang ging.
Rolling Eyes
Afbeelding
Mooi kerkje daar linksonder hè? Gewijd aan St. Patrick. Gesticht door Ierse immigranten, natuurlijk.
Plaats reactie