Wat mij opvalt..

Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Rens schreef:
Daphne schreef:Ik plamuur me het liefst helemaal dicht, zo dik mogelijk! Ga ook nooit zonder plamuursel de deur uit... men kent mij nie eens zonder plamuursel... :roll: Als ik moet lachen, ren ik altijd snel naar de spiegel in de hoop dat ik niet me te barsten heb gelachen... is dat wel het geval, haal ik mn verfdoos weer tevoorschijn en ga ik weer mezelf lekker onderkliederen! Heerlijk! :D
Dan mankeert er écht iets aan mijn gezichtsvermogen, aangezien mij daar, tijdens de laatste meeting, totáál niets van is opgevallen...................


of ben jij zo'n make-up artist, dat je het verschil tussen echt en namaak niet kan zien?
Rens, je hebt Daphne niet doorzien! :wink:
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

jvdg schreef:
Rens schreef:
Daphne schreef:Ik plamuur me het liefst helemaal dicht, zo dik mogelijk! Ga ook nooit zonder plamuursel de deur uit... men kent mij nie eens zonder plamuursel... :roll: Als ik moet lachen, ren ik altijd snel naar de spiegel in de hoop dat ik niet me te barsten heb gelachen... is dat wel het geval, haal ik mn verfdoos weer tevoorschijn en ga ik weer mezelf lekker onderkliederen! Heerlijk! :D
Dan mankeert er écht iets aan mijn gezichtsvermogen, aangezien mij daar, tijdens de laatste meeting, totáál niets van is opgevallen...................


of ben jij zo'n make-up artist, dat je het verschil tussen echt en namaak niet kan zien?
Rens, je hebt Daphne niet doorzien! :wink:
Het zal wel zó zijn, dat Daphne achter een dusdanig dik pak plamuur verscholen zat, dat het min of meer een uitstekend gelijkend masker was.........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Bericht door jvdg »

Rens schreef: Rens, je hebt Daphne niet doorzien! :wink:
Het zal wel zó zijn, dat Daphne achter een dusdanig dik pak plamuur verscholen zat, dat het min of meer een uitstekend gelijkend masker was.........[/quote]

:mrgreen:
Plaats reactie