Ik ben nieuw
- Christiaan
Heel hartelijk welkom hier! Kom maar vaak aanwaaien hoor...Kippetje schreef:Hallo mensen,
Ook ik ben nieuw, lees al enige tijd mee, maar sinds kort dan ook aangemeld. Ik ben niet echt een computerverslaafde, heb het veel te druk met mijn kuikentjes: en ook mijn haan moet af en toe aandacht
![]()
Maar als ik zo af en toe kom aanwaaien hoop ik ook een nuttig graantje mee te kunnen pikken van de discussies hier!
Af en toe kakel ik als een kip zonder kop (kan nog weleens ongenuanceerd impulsief reageren), voel je vrij me toe te spreken! Ik ben niet teerhartig en voel me derhalve niet gauw onder mijn veren gepikt :mrgreen:
vriendelijke groet! Kippetje
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Waarom is dat bij mij niet opgevallen?Christiaan schreef:Heb een oog voor detial dus dat valt me wel op....JolandaOudshoorn schreef:t was me nog niet eens opgevallenChristiaan schreef:Beste Jolanda, gefeliciteerd met je 1000ste posting!

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Christiaan
Die 1000ste posting zal ergens gestaan hebben, in een topic dat ik niet volg.vlinder schreef:Waarom is dat bij mij niet opgevallen?Christiaan schreef:Heb een oog voor detial dus dat valt me wel op....JolandaOudshoorn schreef:t was me nog niet eens opgevallenChristiaan schreef:Beste Jolanda, gefeliciteerd met je 1000ste posting!:
:
:
:
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Hai Quint..................van hárte welkom hier in onze RF-Familie!!!!!Quint schreef:Hallo luitjes, ik ben nieuw. Ik lees natuurlijk al een poosje mee en heb me nu dus aangemeld. Ik hoop gezellig mee te discussieren, maar ik heb geen tijd om elke dag achter de computer te zitten, hoewel ik reeds gepensioneerd ben.
Vraagje: Hoe moet ik een avatar toevoegen?
Een hele fijne tijd bij ons toegewenst, en dat je nog maar veel van je mag laten horen/lezen................
een avatar? dat gaat via je "profiel" (zie knop bovenaan je scherm), je kunt dan een plaatje vanaf je eigen pc (let op de maximale 120 x 120 pixels en maximaal 25 Kb) zoeken en uploaden...................
nogmaals: van harte welkom!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
Welkom! ben je een drievoet of een zesvoet? :mrgreen:Quint schreef:Hallo luitjes, ik ben nieuw. Ik lees natuurlijk al een poosje mee en heb me nu dus aangemeld. Ik hoop gezellig mee te discussieren, maar ik heb geen tijd om elke dag achter de computer te zitten, hoewel ik reeds gepensioneerd ben.
Avatar voeg je toe door je profiel te bewerken (rechts bovenaan zit de knop profiel). Plaatje mag niet al te groot zijn. Hooguit anderhalf voet
- Christiaan
Hendrikus ik denk 10 2/3Hendrikus schreef:Welkom! ben je een drievoet of een zesvoet? :mrgreen:Quint schreef:Hallo luitjes, ik ben nieuw. Ik lees natuurlijk al een poosje mee en heb me nu dus aangemeld. Ik hoop gezellig mee te discussieren, maar ik heb geen tijd om elke dag achter de computer te zitten, hoewel ik reeds gepensioneerd ben.
Avatar voeg je toe door je profiel te bewerken (rechts bovenaan zit de knop profiel). Plaatje mag niet al te groot zijn. Hooguit anderhalf voet
- Christiaan
Hartelijk welkom en speel je partij maar mee hier hoor..Quint schreef:Hallo luitjes, ik ben nieuw. Ik lees natuurlijk al een poosje mee en heb me nu dus aangemeld. Ik hoop gezellig mee te discussieren, maar ik heb geen tijd om elke dag achter de computer te zitten, hoewel ik reeds gepensioneerd ben.