TomTom

memento

Bericht door memento »

Kwa gebruikersgemak zou ik niet voor Medion gaan, maar voor TomTom of Route 66. Medion Navigator (i.e. NavTek Navigator met een Medion logootje erop) werkt m.i. erg onprettig.
Lelie

Bericht door Lelie »

Dank je memento, misschien moet hij zich toch maar zelf tegen zijn vaderdag kado aan bemoeien :wink:
wim

Bericht door wim »

Je 'moet' voor de TomTom One Europe gaan (Of als je meer te besteden hebt, de XL versie). De eerste hebben wij ook en het werkt erg goed.
memento

Bericht door memento »

wim schreef:Je 'moet' voor de TomTom One Europe gaan (Of als je meer te besteden hebt, de XL versie). De eerste hebben wij ook en het werkt erg goed.
Of gewoon een PDA met TomTom.

De keuze tussen PDA of een gewoon navigatiesysteem is de modus die je wil draaien. Een navigatiesysteem heeft een breed beeld, wat geschikt is voor 3D weergave. Een PDA heeft een lang beeld, wat geschikt is voor 2D weergave.

Ikzelf geef de voorkeur aan 2D weergave, omdat je daarmee verder 'vooruit' kan kijken. Zeker wanneer je op slingerwegen rijdt, is dat toch wel erg prettig.
myster

Bericht door myster »

Mijn Tom Tom komt bij de Aldi vandaan. Oftewel een ouderwetse wegenkaart. Brengt me altijd overal. Zolang het enkel voor privé-uitjes is, hoef ik niet zo'n praatpaal in de auto. Er is al lawaai genoeg zonder.
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ach ja, je moet er het geld maar voor hebben hé, wij doen het gewoon met de routeplanner van de anwb op internet. Kost minder maar wijst ook de weg....... :P
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Mariavt schreef:Ach ja, je moet er het geld maar voor hebben hé, wij doen het gewoon met de routeplanner van de anwb op internet. Kost minder maar wijst ook de weg....... :P
Behalve die ene keer :mrgreen:
memento

Bericht door memento »

Mariavt schreef:Ach ja, je moet er het geld maar voor hebben hé, wij doen het gewoon met de routeplanner van de anwb op internet. Kost minder maar wijst ook de weg....... :P
TomTom heeft een paar grote voordelen boven een route van internet:
1. Als er een wegomleiding is, of je bent van je route af, heb je weer een nieuwe route
2. Het bespaart brandstof
3. Het is veiliger (sommige verzekeraars geven zelfs korting als je van navigatie gebruik maakt)
Rens

Bericht door Rens »

Oude-Waarheid schreef:
Behalve die ene keer :mrgreen:
witch one??

éven niet opletten op de juiste afslag, en je zit gelijk aan een omrijroute van 35 km of méér..............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens

Bericht door Rens »

memento schreef:
TomTom heeft een paar grote voordelen boven een route van internet:
1. Als er een wegomleiding is, of je bent van je route af, heb je weer een nieuwe route
3. Het is veiliger (sommige verzekeraars geven zelfs korting als je van navigatie gebruik maakt)
als we, om welke reden dan ook, van de route raken, dan heb ik het aardige vermogen om op intuitie de juiste route weer op te pikken, ook al ben ik nog nooit ergens geweest.
Moderatorbericht:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

memento schreef: TomTom heeft een paar grote voordelen boven een route van internet:
Dus bij de volgende meeting krijgen wij van jou een Tom Tom kado????????? :P :P :P
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Rens

Bericht door Rens »

Mariavt schreef:
memento schreef: TomTom heeft een paar grote voordelen boven een route van internet:
Dus bij de volgende meeting krijgen wij van jou een Tom Tom kado????????? :P :P :P
het zal eerder een Tom Pouce worden........... :mrgreen:
Moderatorbericht:
helma

Bericht door helma »

Wij hebben een Garmin 360
Ideaal.

ben zelf helemaal geen held in kaartlezen en hou niet van rijden
meer met dat ding voel ik me toch wat zekerder

(en je kunt er ook preken mee luisteren :D )
Soof

Bericht door Soof »

Tgeeft mij altijd wel een kick als ik met behulp van kaart/stratenboek de chauffeur naar de goede plek kan leiden. En ik hou er nogal van om de atlas uit te pluisen... Als ik s een plaatsnaam tegenkom waarvan ik niet weet waar het ligt kruip ik op de bank met de atlas, en ben er meestal zo een uurtje zoet mee....
jvdg

Bericht door jvdg »

helma schreef:Wij hebben een Garmin 360
Ideaal.

ben zelf helemaal geen held in kaartlezen en hou niet van rijden
meer met dat ding voel ik me toch wat zekerder

(en je kunt er ook preken mee luisteren :D )
Ik ben ook Gegarminiseerd, maar ik gebruik het ding niet voor preken. :oops:
Alleen maar voor de goede WEG. :wink:
Plaats reactie