Als jongere constateer ik tevreden dat hier een verjonging plaats vindt.

:mrgreen:Afgewezen schreef:En bedankt hè!Jongere schreef:Welkom!
Als jongere constateer ik tevreden dat hier een verjonging plaats vindt.:roll:
ga je je uitspraak nog eens zitten te nuanceren zeg.........kóm nou, ben je helemaal betoeterd!!! als iemand zich daardoor aangesproken voelt, nou jammer dan, als jij maar weet hoe het in concreto bedoeld is.Jongere schreef::mrgreen:Afgewezen schreef:En bedankt hè!Jongere schreef:Welkom!
Natuurlijk met de volgende strekking:
Als jongere constateer ik tevreden dat hier een verjonging plaats vindt, zodat steeds meer jongeren kunnen leren van de op hoog niveau gevoerde discussies en van de levenservaring van onze oude(re) mede-forummers, net zoals ik dit al jaren met genoegen, jolijt en op zijn tijd gepaste ernst heb mogen doen.
Pràchtig! Dit bedoel ik nu met wijze lessen van mijn mede-forummers.Rens schreef:ga je je uitspraak nog eens zitten te nuanceren zeg.........kóm nou, ben je helemaal betoeterd!!! als iemand zich daardoor aangesproken voelt, nou jammer dan, als jij maar weet hoe het in concreto bedoeld is.Jongere schreef::mrgreen:Afgewezen schreef:En bedankt hè!Jongere schreef:Welkom!
Natuurlijk met de volgende strekking:
Als jongere constateer ik tevreden dat hier een verjonging plaats vindt, zodat steeds meer jongeren kunnen leren van de op hoog niveau gevoerde discussies en van de levenservaring van onze oude(re) mede-forummers, net zoals ik dit al jaren met genoegen, jolijt en op zijn tijd gepaste ernst heb mogen doen.
Tja, je bent zo oud als je je voelt hé...........Afgewezen schreef: En bedankt hè!:roll:
Hartelijke welkom!Radioheader schreef:Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum, ik heet AJ, ben 17 jaar oud en woon in Huizen. Ik ga naar de kerk bij de CGK (ook in Huizen. )
Hobbies: Sport, Internet, Muziek (standaard verhaal)
Ik zit op de middelbare school in de 5e.
Hee, wat grappig dat je hem kent. 8) Bedankt allemaal voor het hartelijke welkom.Unionist schreef:En doe de groeten aan dominee Quant!Radioheader schreef:Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum, ik heet AJ, ben 17 jaar oud en woon in Huizen. Ik ga naar de kerk bij de CGK (ook in Huizen. )
Een persoon van 17 jaar,prima als je eerst maar op je kamertje je huiswerk maakt en dan pas op het forum;er zal worden op toegezien. :|Radioheader schreef:Hee, wat grappig dat je hem kent. 8) Bedankt allemaal voor het hartelijke welkom.Unionist schreef:En doe de groeten aan dominee Quant!Radioheader schreef:Hoi,
Daphne schreef:Tip: Ouderen laten kletsen (zo af en toe beamen) en lekker je eigen gang gaan (en doen alsof je geluisterd hebt :roll: )Soof schreef:samen staan we als jonkies sterk tussen de vergrijzing....