Hoeveel pinksterdagen hebben jullie daar eigenlijk?Adorote schreef:Dat 4e Pinksterdag weer een koude dag zal zijn een haardvuur waardige.
Wist je dat . . . [3]
Als de examen stof nu maar gesneden koek is...Jongere schreef:.. dat ik van deze zin even niks maar snap.Adorote schreef:Dat het nu theetijd is en daarbij een Maria kaakje wordt bij gegeven of een likkoekje,bruim koffie smaak of roze.Zal er gebruik van gemaakt worden , neen hen die niet snoepen niet!!!
.. dat ik nu ècht mijn examens ga leren. :roll:
Succes met leren :!:
Net als een Latijnse vertaling.Jongere schreef:.. dat ik van deze zin even niks maar snap.Adorote schreef:Dat het nu theetijd is en daarbij een Maria kaakje wordt bij gegeven of een likkoekje,bruim koffie smaak of roze.Zal er gebruik van gemaakt worden , neen hen die niet snoepen niet!!!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Er zijn vreemde verhoudingen temeer zijn het wel verhoudingen of is het een pretpark.Afkoelen kan ook bij hoekloos,daar het totaal niet afkoelen beter is voor een verhouding en de natuur op zich de zomer is het mooiste ook in het leven .refo schreef:Afkoelen? Het wordt daar 32 tot 35 graden. :!:
Fahrenheit
ehm, en kan je ook Nederlands? Je maakt nogal wat grammaticafouten / stijlfouten hier.Adorote schreef:Er zijn vreemde verhoudingen temeer zijn het wel verhoudingen of is het een pretpark.Afkoelen kan ook bij hoekloos,daar het totaal niet afkoelen beter is voor een verhouding en de natuur op zich de zomer is het mooiste ook in het leven .refo schreef:Afkoelen? Het wordt daar 32 tot 35 graden. :!:
Fahrenheit
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ga je dan bij alle actieve forummers langs.......???Unionist schreef:Is goed. Wacht maar af.helma schreef:ga je bij 5000 trakteren?Unionist schreef:Ik nog een paar postings te gaan heb tot de 5000...
Onder mijn vorige naam ook al 364 postings heb staan...
Ik erover denk om bij 5000 van naam te wisselen....

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4