Hoe staat het met jouw familiebanden?

Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

tsja..... we zien elkaar niet zo heel vaak. (de een wat meer als de ander). mn ouders zie ik zowieso 3 a 4 keer in de week en kan goed met ze opschieten. Broers/zussen zie ik ong 1 a 2 keer in de maand! Mijn oudste broer woont in zwitserland dus spreek ik via mail/msn. Volgende week hopen we een aantal dagen met z'n allen (19 personen) naar de belgische ardennen te gaan! ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen!!
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Mariavt schreef:
Daphne schreef: anders duurt t ongeveer 2x 9maanden :D
Plus de "rust" maanden ertussen.......... :wink:
Dat zeg jij, dat zeg ik maar in de praktijk zijn er toch een HELE HOOP mensen die even vergeten waren dat ze ondanks bv toch nog vruchtbaar waren... :roll: meer details hoef k niet te geven toch? :lol:
Adorote

Bericht door Adorote »

Tiberius schreef:
Adorote schreef:...kan een persoon zijn in Japan.
Wel zo makkelijk: krijg je niet zo gauw bonje mee. :D[/quote


Klopt ,de bonje moet je voorbij zijn, zonde van de tijd. 8)
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

Daphne schreef:
Mariavt schreef:
Daphne schreef: anders duurt t ongeveer 2x 9maanden :D
Plus de "rust" maanden ertussen.......... :wink:
Dat zeg jij, dat zeg ik maar in de praktijk zijn er toch een HELE HOOP mensen die even vergeten waren dat ze ondanks bv toch nog vruchtbaar waren... :roll: meer details hoef k niet te geven toch? :lol:


Nee hoor, k snappem zo wel :P
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Adorote

Bericht door Adorote »

[quote="Mariavt"]Mijn virtuele familie is Refoforum.......... :P[/quote



Of je een forum gemeenschap als familie moet zien is over te praten zoniet over te praten; men zou kunnen zeggen die zijn je familie die in geestelijke zin met jou op weg zijn , naar de Eeuwigheid en zich verblijven in de navolging van Jezus Christus de Verrezen Heer en Hem navolgen en zich voegen bij Zijn Kerk en dat is er maar een de Kerk van Jezus Christus,in die zin is dat je familie.
Plaats reactie