Mannenzang avond

H.M.H.
Berichten: 188
Lid geworden op: 22 apr 2004, 13:07

Bericht door H.M.H. »

't Was een geweldige ervaring, zo met elkaar zingen! 't Was de eerste keer, maar volgend jaar (D.V.) maar weer!
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

H.M.H. schreef:'t Was een geweldige ervaring, zo met elkaar zingen! 't Was de eerste keer, maar volgend jaar (D.V.) maar weer!
Heb jij óók meegedaan dan????? 't was idd. Schitterend mooi.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
H.M.H.
Berichten: 188
Lid geworden op: 22 apr 2004, 13:07

Bericht door H.M.H. »

Mariavt schreef:
H.M.H. schreef:'t Was een geweldige ervaring, zo met elkaar zingen! 't Was de eerste keer, maar volgend jaar (D.V.) maar weer!
Heb jij óók meegedaan dan????? 't was idd. Schitterend mooi.
Ja, is dat zo vreemd ofzo? :? Maar ik was er echt... :wink:
Gebruikersavatar
Mariavt
Berichten: 2095
Lid geworden op: 26 mar 2007, 13:11
Locatie: Haarlem

Bericht door Mariavt »

H.M.H. schreef:
Mariavt schreef:
H.M.H. schreef:'t Was een geweldige ervaring, zo met elkaar zingen! 't Was de eerste keer, maar volgend jaar (D.V.) maar weer!
Heb jij óók meegedaan dan????? 't was idd. Schitterend mooi.
Ja, is dat zo vreemd ofzo? :? Maar ik was er echt... :wink:
Nee hoor is niet vreemd, wij hebben dus meegeluisterd via de reformatorische omroep en hebben zitten genieten hier. We hebben de cd ook besteld als kado voor onze (schoon)moeder, die is gek op mannenkoren........ :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
H.M.H.
Berichten: 188
Lid geworden op: 22 apr 2004, 13:07

Bericht door H.M.H. »

Haha, dan is mijn mooie stemmetje er ook op te horen!
Een zeer mooi cadeau dus... :wink:
Plaats reactie