Ik ben nieuw

Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Karsten schreef:
Erasmiaan schreef:Karsten werkt bij Petrus als de rode lap op de welbekende stier.
Dat zou insinueren dat ik de rode ben ;)
Ik zie Petrus meer als een porseleinkast ;-)
refo

Bericht door refo »

kartsen wordt liever geregeerd door Zalm, Bos en Pechtold, dan door iemand die hem na is.
Liever heiden dan halve Christen, of zoiets.
Karsten

Bericht door Karsten »

Mister schreef:
Karsten schreef:
Erasmiaan schreef:Karsten werkt bij Petrus als de rode lap op de welbekende stier.
Dat zou insinueren dat ik de rode ben ;)
Ik zie Petrus meer als een porseleinkast ;-)
Gezien zijn gezondheid lijkt me dat een correcte feitstelling. Ik heb hem daarom ook in een persoonlijk bericht gevraagt om zich niet zo op te winden en de zaken enigszins te relativeren.
Petrus

Bericht door Petrus »

refo schreef:kartsen wordt liever geregeerd door Zalm, Bos en Pechtold, dan door iemand die hem na is.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Al met al doet de entréé van Karsten op ons zo geliefde forum, en de daarop volgende reacties van alle kanten (op een enkele uitzondering na) bij mij de mening post vatten dat Karsten zo ongeveer de hele kippenren tegen zich in het harnas gejaagd heeft.
Petrus

Bericht door Petrus »

Karsten schreef: Ik heb hem daarom ook in een persoonlijk bericht gevraagt om zich niet zo op te winden en de zaken enigszins te relativeren.
??????????? Zou ik niet bij machte zijn om hier op het forum te relativeren???????????????
Lydianne

Bericht door Lydianne »

Petrus, ik moet om je lachen... Mag dat?
Petrus

Bericht door Petrus »

Lydianne schreef:Petrus, ik moet om je lachen... Mag dat?
in welke zin dan Lydianne?????
Karsten

Bericht door Karsten »

refo schreef:kartsen wordt liever geregeerd door Zalm, Bos en Pechtold, dan door iemand die hem na is.
Toen zeide Hij tot hen: Geeft dan den keizer, dat des keizers is, en Gode, dat Gods is.

Er wordt tegenwoordig zo populair en vaak misbruikt gezegd dat we moeten wandelen als Jezus. In dat opzicht moeten we dan radicaal zijn en ons niet mengen in de gifpot van deze goddeloze overheid. Gods volk heeft immers geen koninkrijk in de wereld?

En dat is dan ook gelijk het antwoord op de vraag van Josephus.

De SGP is nu ten spot voor de goddeloze omdat ze, al is het misschien alleen op het oog, zijn gaan schuiven op het moment dat de subsidie opdroogde. Men heeft het uitgangspunt van een theocratische regering en ik ben het daar gezien de NGB mee eens, maar wordt het niet eens tijd om conclusies te trekken en te concluderen dat dit niet gerealiseerd gaat worden, dus dat we onze tijd steken in bijv. evangelisatie? Want de SGP evangeliseert niet, het prikkelt enkel de goddeloze en het bereikt niets op de punten waar het echt op aan komt. Of is men gewoonweg gehecht aan de eer en de trots die het geeft om volksvertegenwoordiger te zijn?
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Petrus schreef:
Misschien omdat wij jou een beetje kennen? Maar het is goed bedoeld hoor, ik vind je een schat :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jan03

Bericht door jan03 »

Is mij ook volslagen onduidelijk, eerlijk gezegd.
Petrus

Bericht door Petrus »

Karsten schreef:
De SGP is nu ten spot voor de goddeloze omdat ze, al is het misschien alleen op het oog, zijn gaan schuiven op het moment dat de subsidie opdroogde.
Je weigert de weerlegging van jou visie hezij aan te nemen hetzij te onderzoeken hé..........alleen maar wat JIJ vindt is De Waarheid......en elk ander raaskalt maar raak.............. :?
Lydianne

Bericht door Lydianne »

Petrus schreef:
Je reageert zo lekker heftig.
Maarre, denk wel aan je bloeddruk, aan je gezondheid, aan je eigen welbevinden...
Volgens mij kunnen we iemand als Karsten maar beter negeren, want volgens mij vindt hij het ook alleen maar leuk als er zo op hem gereageerd wordt.
Enne, ik geloof dat Jolanda dat ook wel aanvoelt. Misschien een vrouweneigenschap...?
Josephus

Bericht door Josephus »

Karsten schreef:En dat is dan ook gelijk het antwoord op de vraag van Josephus.
Dus om alle misverstanden te voorkomen: opheffing van elke politieke partij die in meerdere of mindere mate religieuze bindingen heeft, in casu dus CDA, CU en SGP.
Het subsidie-verhaal is dan minder relevant, want ook toen de SGP nog niet "schoof met haar principes", "mengde zich men al in de gifpot van deze goddelijke overheid".
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
jan03

Bericht door jan03 »

Lydianne schreef:
Petrus schreef:
Je reageert zo lekker heftig.
Maarre, denk wel aan je bloeddruk, aan je gezondheid, aan je eigen welbevinden...
Volgens mij kunnen we iemand als Karsten maar beter negeren, want volgens mij vindt hij het ook alleen maar leuk als er zo op hem gereageerd wordt.
Enne, ik geloof dat Jolanda dat ook wel aanvoelt. Misschien een vrouweneigenschap...?
Met zulke bizarre uitspraken zonder wezenlijke onderbouwingen lijkt het me ook wel redelijk logisch dat er heftig wordt gereageerd...
Plaats reactie