Neem nou maar van mij aan: Trouwen en eventueel kinderen krijgen doe je (bijna) altijd te laat!Marnix schreef:tja, ik heb altijd gezegd dat je daar nooit te vroeg mee moet beginnenaan trouwen en kinderen denk ik dus nog maar even niet
Nu nog de vraag of de Heere je kinderen wil schenken.Marnix schreef:Haha dank je... kinderen houden je jong, dus daar moet je mee beginnen als je oud begint te wordenEn hoezo doe je trouwen en kinderen krijgen te laat? Omdat het bepaalde voordelen heeft die je daarvoor moet missen?
Klopt helemaal, goede nuance.Oude-Waarheid schreef:Nu nog de vraag of de Heere je kinderen wil schenken.Marnix schreef:Haha dank je... kinderen houden je jong, dus daar moet je mee beginnen als je oud begint te wordenEn hoezo doe je trouwen en kinderen krijgen te laat? Omdat het bepaalde voordelen heeft die je daarvoor moet missen?
Dat is niet van zelfsprekend het is ook een gave van Hem.
Helemaal mee eens. Van de meeste gelukkige getrouwden die ik tegen kom hoor ik zeggen: we zijn veel te laat getrouwd!!!!jvdg schreef:Neem nou maar van mij aan: Trouwen en eventueel kinderen krijgen doe je (bijna) altijd te laat!Marnix schreef:tja, ik heb altijd gezegd dat je daar nooit te vroeg mee moet beginnenaan trouwen en kinderen denk ik dus nog maar even niet
Enne......kinderen houden je jong.
Overigens: Nog van harte gefeliciteerd met beide vreugdevolle zaken.
KloptJolandaOudshoorn schreef:Helemaal mee eens. Van de meeste gelukkige getrouwden die ik tegen kom hoor ik zeggen: we zijn veel te laat getrouwd!!!!jvdg schreef:Neem nou maar van mij aan: Trouwen en eventueel kinderen krijgen doe je (bijna) altijd te laat!Marnix schreef:tja, ik heb altijd gezegd dat je daar nooit te vroeg mee moet beginnenaan trouwen en kinderen denk ik dus nog maar even niet
Overigens: Nog van harte gefeliciteerd met beide vreugdevolle zaken.![]()
:
Bijzondere stellingnames hier, die ik niet deel.JolandaOudshoorn schreef:Helemaal mee eens. Van de meeste gelukkige getrouwden die ik tegen kom hoor ik zeggen: we zijn veel te laat getrouwd!!!!jvdg schreef:Neem nou maar van mij aan: Trouwen en eventueel kinderen krijgen doe je (bijna) altijd te laat!Marnix schreef:tja, ik heb altijd gezegd dat je daar nooit te vroeg mee moet beginnenaan trouwen en kinderen denk ik dus nog maar even niet
Overigens: Nog van harte gefeliciteerd met beide vreugdevolle zaken.![]()
:
Dat begint hier meer regel als uitzondering te worden!Mister schreef:Beetje een nieuw topic aan het worden zo ;-)