Minder geslotenheid?

astroguy

Bericht door astroguy »

ik vind het alleen jammer dat ik door de hoogte van de contributie van de SGP van lidmaatschap af moet zien.[/quote]

De SGP is dan ook de enige partij die geen subsidie krijgt........
Atze
astroguy

Bericht door astroguy »

Petrus schreef:
plebe schreef:erg oud
kindervriend
paardrijden
kado's uitdelen

neen.......geef mij maar enige anonimiteit.
Het is al goed hoor Sint Nicolaas.......we vragen al niet meer verder :mrgreen: :mrgreen:
Hij mag hier ook langskomen..... In de winter zijn de daken in Nederland nogal glad om te berijden, dus beter om hier in het zomerse Zuid Afrika dat te gaan doen.........
Atze
astroguy

Bericht door astroguy »

Petrus schreef:Tja, nog iets meer dan?

Geboren in 1948 in Haarlem, in een vuurrood CPN-nest, vanaf m'n 18e uiterst actief geweest binnen de CPN, eerst als lid-activist, later als afd.secretaris, afd,voorzitter, later als hoofdbestuurslid en spin-doctor en campagneleider, ook vz van een internationale comm voor de eenheid tussen comm.partijen in de wereld. Na de val van "de muur', en de opheffing van de CPN overgestapt naar de NCPN, later gevraagd om een nieuwe al-omvattende comm.partij in Nld op te zetten wat mislukte.

Nadien overgestapt naar de SP, afd.bestuur, landelijk bestuur, 2e-kamerfractie-adviseur.

In de loop van de tijd in de RK gedoopt plus de rest van het snoepgoed. Na een tijd opgeschoven naar de GKN om na vele jaren steeds verder naar rechts op te schuiven.

M'n kerkelijke en politieke "roots" zal ik echter altijd blijven koesteren.

Ben dus opgegroeid en gevormd in de Roaring Sixtees, provo's, pleiners, dijkers, vetkuiven, mod's, damslapen, happenings rondom het Lieverdje, Maagdenhuisbezetting, de Nieuwmarktrellen, noem maar op, alles kwam voorbij en was een deel van het leven.

Heb 4 kinderen, die ik echter al sedert 15 jaar niet meer zie door diverse omstandigheden.

Heb met een vriend in 2001 een tweetal landelijke stichtingen opgericht voor de behartiging van de belangen van chronisch zieken en gehandicapten. We zijn regelmatig te gast bij de diverse fracties om die belangen te verdedigen en oplossingen aan te dragen in de politieke sfeer, en bij de diverse gemeenten om oplossingen aan te dragen in de praktische sfeer.

Ben sedert maart 2006 met Tamarinde getrouwd.

Dit was het in vogelvlucht.
Ben geboren in de jaren 1960 dus die spannende zaken van die jaren allemaal gemist. Misschien toch maar eens een boek schrijven daarover.
Atze
Marnix

Bericht door Marnix »

Petrus schreef:
Marnix schreef:
Tja, maar ja, dan kom je bij de SP terecht dus :P :D ;)
gnagnagna, ze hebben wél mijn sympathie, dát wel. Maar m'n stem hebben ze niet............. :mrgreen:
Je zag de G over het hoofd en stemde per ongeluk op de SGP? :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Petrus schreef:
Tiberius schreef:
Petrus schreef:Maar m'n stem hebben ze niet............. :mrgreen:
Toch blijft er ergens iets knagen... :mrgreen:
't is geen rattennest hoor................................. :mrgreen: :mrgreen:

ik vind het alleen jammer dat ik door de hoogte van de contributie van de SGP van lidmaatschap af moet zien.
Hebben ze geen lidmaatschap voor minima of zo?
Of is het lidmaatschap alleen maar weggelegd voor de jetset? :wink:
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Graag verder over minder geslotenheid?
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Christiaan schreef:Graag verder over minder geslotenheid?
nieuwe moderator? :shock:
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Hendrikus schreef:
Ja Christiaan geef jij eens "opening van zaken" want dit klinkt een béétje gesloten :mrgreen:
Petrus

Bericht door Petrus »

Tamarinde schreef:
Hendrikus schreef:
Ja Christiaan geef jij eens "opening van zaken" want dit klinkt een béétje gesloten :mrgreen:
Dit is hetgeen Christiaan over zichzelf schreef (klinkt toch nog wel wat gesloten vindt je niet??)

"Ik ben 21. En student buiten functie. Opleiding Medisch microbiologisch analist. Geboren en woonachtig in de mooiste provincie van Nederland: Zeeland.
En intressens zie profiel.

En ik ga mijn onderschrift niet veranderen, omdat ik deze veel belangrijker vindt dan mijn gegevens.
Als iemand iets wil weten mag en kan hij/zij het altijd vragen."
Petrus

Bericht door Petrus »

Hendrikus schreef:
Je hebt blijkbaar iets gemist Hendrikus........................... :mrgreen:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Petrus schreef:
Hendrikus schreef:
Je hebt blijkbaar iets gemist Hendrikus........................... :mrgreen:
De benoeming van Christiaan tot moderator?
Ja, daar heb ik overheen gelezen. Sorry :oops:
Lassie

Bericht door Lassie »

oke komtie van mij:

geslacht: vrouw
leeftijd: 23
werk: verzorgende b
kerk: overal
burgelijke staat: verkering
Marnix

Bericht door Marnix »

:shock:

Kan je goed knuffelen? ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Petrus

Bericht door Petrus »

Marnix schreef::shock:

Kan je goed knuffelen? ;)
't Refoforum is geen huwelijksmarkt hoor..................hoewel, je weet maar nóóit hé Marnix? Niet geschoten is ALTIJD mis!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

Hallo, ze heeft al een vriend. Ik ben niet uit op een huwelijk hoor :)
Plaats reactie