Typisch Nederlandse dingen.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Nou klagen over het weer doen ze overal. Is hier meestal, in alle kringen, het ijsbrekertje
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Dat vond ik nou zo mooi Kom je als Nederlander in Amerika wonen en wat noemen ze zich hier in Wisconsin???
Cheeseheads.......
daar kom ik dus niet meer vanaf...
Tsja wat is cultuurverschil........
Cheeseheads.......
daar kom ik dus niet meer vanaf...
Tsja wat is cultuurverschil........
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
-
Petrus
Inderdaad maar daar komt ook nog wel wat achteraan, wat qua taalgebruik hier op dit forum in ieder geval niet gewaardeerd wordt.Hendrikus schreef:Maar zelfs in Israel wordt het je nageroepen: "Holland - kijke kijke nie kope"!refo schreef:Dat geldt overigens voor alle toeristen van alle nationaliteiten.
Door mij trouwens ook niet hoor, hoorde ik het dan was direct 0 punten.
allemaal prachtig ***********, + de overbekende vloek etc... 't is allemaal bekend.
Klomp
- Christiaan
Wat voor pap Gian???Gian schreef:Kaas
Zuinigheid
Bovenstem
Snackbar
Poldermodel
Pap
Er zijn 1000 en 1 soorten pap welke pap bedoel je?
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Miscanthus
ze hebben overal desserts, alleen in NL hebben ze havermoutpap en biebelebonse pap en karnemelksebloempap etc....Christiaan schreef:Wat voor pap Gian???Gian schreef:Kaas
Zuinigheid
Bovenstem
Snackbar
Poldermodel
Pap
Warme vla met bitterkoekjes en een lepel rum.....mmmm :roll:
- Bert Mulder
- Contacteer:
hier is Canada hebben we ook pap, maar dat is voor het ontbijt.Miscanthus schreef:ze hebben overal desserts, alleen in NL hebben ze havermoutpap en biebelebonse pap en karnemelksebloempap etc....Christiaan schreef:Wat voor pap Gian???Gian schreef:Kaas
Zuinigheid
Bovenstem
Snackbar
Poldermodel
Pap
Er zijn 1000 en 1 soorten pap welke pap bedoel je? :wink:
Warme vla met bitterkoekjes en een lepel rum.....mmmm :roll:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Smoort, rijstebrij, gortepap, griesmeel, bloempap, biest.Christiaan schreef:Wat voor pap Gian???Gian schreef:Kaas
Zuinigheid
Bovenstem
Snackbar
Poldermodel
Pap
Brrrr...
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
-
Petrus
O jaa griesmeel.. wie stuurt me wat???
Dat is echt iets wat ik mis..
Maar ik ben ze hier het maken van stamppot aan het leren en iets anders is balletjes in de soep...
dat zijn nou echt dingen waar ik van hou...
Dat is echt iets wat ik mis..
Maar ik ben ze hier het maken van stamppot aan het leren en iets anders is balletjes in de soep...
dat zijn nou echt dingen waar ik van hou...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty