Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn.................!!
Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn.................!!
Nog ... nachtjes slapen, en dánnnnnnn ......................
Tja, en dán??
Voor óns geldt:
nog 70 nachtjes slapen, en dánnnnn: verhuizen.....................
Tja, en dán??
Voor óns geldt:
nog 70 nachtjes slapen, en dánnnnn: verhuizen.....................
Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................
Zeker ADSL abonnement van KPN?Petrus schreef:nog 70 nachtjes slapen, en dánnnnn: verhuizen.....................
Ik dacht dat je het internet gedag had gezegd?Petrus schreef:We hebben hier een opzegtermijn van 2 maanden............geledu schreef:Ik dacht dat je toen na het vinden van nieuwe woonruimte al heel snel zou gaan verhuizen ?
@ Tiberius...........het wordt een adsl van Kliksafe (voorwaarde van de nieuwe huisbaas)
Wij mogen van mijn huisbaas onze tanden alleen met Elmex poetsen. Die beschermt de tanden het beste tegen plak, zegt hij.Petrus schreef:We hebben hier een opzegtermijn van 2 maanden............geledu schreef:Ik dacht dat je toen na het vinden van nieuwe woonruimte al heel snel zou gaan verhuizen ?
@ Tiberius...........het wordt een adsl van Kliksafe (voorwaarde van de nieuwe huisbaas)
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
He, gelukkig mag ik van mijn huisbaas gewoon lekker zelf kiezen welke tandpasta ik t lekkerst vindt.Unionist schreef:Wij mogen van mijn huisbaas onze tanden alleen met Elmex poetsen. Die beschermt de tanden het beste tegen plak, zegt hij.Petrus schreef:We hebben hier een opzegtermijn van 2 maanden............geledu schreef:Ik dacht dat je toen na het vinden van nieuwe woonruimte al heel snel zou gaan verhuizen ?
Mijn huisbazin koopt zelf de tandpasta. Ik heb dus niets te kiezen...memento schreef:He, gelukkig mag ik van mijn huisbaas gewoon lekker zelf kiezen welke tandpasta ik t lekkerst vindt.Unionist schreef:Wij mogen van mijn huisbaas onze tanden alleen met Elmex poetsen. Die beschermt de tanden het beste tegen plak, zegt hij.Petrus schreef:We hebben hier een opzegtermijn van 2 maanden............geledu schreef:Ik dacht dat je toen na het vinden van nieuwe woonruimte al heel snel zou gaan verhuizen ?
Lekker figuur die dat voorschrijft. Dat je je dat als volwassen kerel laat aanleunen!Petrus schreef:We hebben hier een opzegtermijn van 2 maanden............geledu schreef:Ik dacht dat je toen na het vinden van nieuwe woonruimte al heel snel zou gaan verhuizen ?
Bepaalt je huisbaas ook waar je naar de kerk moet enzo?
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Van jouw geld zeker?!Tiberius schreef:Mijn huisbazin koopt zelf de tandpasta. Ik heb dus niets te kiezen...memento schreef:He, gelukkig mag ik van mijn huisbaas gewoon lekker zelf kiezen welke tandpasta ik t lekkerst vindt.Unionist schreef:Wij mogen van mijn huisbaas onze tanden alleen met Elmex poetsen. Die beschermt de tanden het beste tegen plak, zegt hij.Petrus schreef: We hebben hier een opzegtermijn van 2 maanden............

Hij moet tijdens het plassen ook gaan zitten.plebe schreef:Lekker figuur die dat voorschrijft. Dat je je dat als volwassen kerel laat aanleunen!Petrus schreef:We hebben hier een opzegtermijn van 2 maanden............geledu schreef:Ik dacht dat je toen na het vinden van nieuwe woonruimte al heel snel zou gaan verhuizen ?
Bepaalt je huisbaas ook waar je naar de kerk moet enzo?