Verkiezingen komen er aan: Hilbrand Nawijn/PVN

Plaats reactie
moderne gelovige

Verkiezingen komen er aan: Hilbrand Nawijn/PVN

Bericht door moderne gelovige »

De website is verrassend!
Kop: Het gezin als uitgangspunt - hmm loofwaardig streven.
Er komen heel veel onderwerpen aan bod, het toont veel overeenkomsten met PVV.
Er staan ook interviews op met andere lijsttrekkers; moedig men durft de vergelijking wel aan!

Het moet gezegd: de heer Nawijn heeft een indrukwekkende CV.
Hoe je van de ARP bij de LPF terecht komt, dat zullen we hem zelf moeten vragen. Over christelijke wortels en achtergrond is niet veel te lezen en hij laat zich er niet over uit.

Als er cameras en microfoons in de buurt zijn is Nawijn op z'n best.
Hij schroomt nimmer de publiciteit te zoeken.
Wel weer ge-emmer met van As, die eerst op de lijst stond maar niet op een verkiesbare plaats. Gevolg: die is al weer weg...
Durf toch wel te stellen dat dhr. Nawijn zo'n groot ego heeft dat hij met z'n lijst alle eer voor zich zelf wil, daarom ook maar uit de LPF.
Op 1 lijst met Wilders of Pastors dat is niks voor hem!

Heeft ook een typische gedachtengang in z'n samenwerking/samenspraak met Vlaams Belang - Filip de Winter.
Echt hoogte waar hij staat krijg ik er niet van....ik vind hem populistisch en hij heeft een te groot ego.
Het vreemde is dat hij het als minister nog niet eens zo gek deed.
Hij weet waarover hij praat.

Wat vinden jullie beste medeforumleden van hem?
Laatst gewijzigd door moderne gelovige op 05 okt 2006, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BJD
Berichten: 2464
Lid geworden op: 29 jun 2006, 21:37

Bericht door BJD »

Ik kan hem maar moeilijk serieus nemen. Die man doet me denken aan Harry Mens. Hoop bla bla. Graag de aandacht.

Een beetje dubuieus zijn ook zijn contacten met Filip de Winter.
Petrus

Bericht door Petrus »

Kan het even niet laten: de goede man heet Hilbrand Nawijn
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Filip was een groot bewonderaar van Pim, dus wat dat betreft...

Ik denk dat het Vlaams Belang, afgezien van het minderhedenstandpunt, een heel serieuze rechtse partij is. Ik heb een keer Philippe vd Sande geïnterviewd, hij is partij-ideoloog, en ik vond dat een erg positief gesprek. Het was toen de bedoeling Dewinter te interviewen, maar die was toen helaas niet beschikbaar.

Wat familiewaarden en medisch-ethische kwesties betreft denk ik dat we goed door één deur kunnen met het VB.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
moderne gelovige

Bericht door moderne gelovige »

Petrus schreef:Kan het even niet laten: de goede man heet Hilbrand Nawijn
Je hebt weer helemaal gelijk! :oops: 't is aangepast!
Wat vind je van Hilbrand?
Is hij met zijn partij een alternatief voor SGP-ers die teleurgesteld zijn in de eigen partij?
Petrus

Bericht door Petrus »

Ik kan mij slecht voorstellen dat rechtgesnaarde SGP'ers zich op enig punt recht kunnen vinden in het gedachtengoed van deze man.

Er zijn té grote verschillen in intenties achter op het oog gelijkluidende visies...................
Plaats reactie