Wordt er bij jou meer/minder gegeten op zondag??
- Christiaan
Wordt er bij jou meer/minder gegeten op zondag??
Ook even een poll over eten op zondag.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Christiaan
Bedankt voor het compliment maar deze poll, is voort gekomen uit die van Petrus die hem naar aanleiding van mijn reactie op zijn topic De islam zeer waarderen???...Dathenum schreef:Christiaan opent inderdaad originele topics, waarvoor mijn complimenten. Bij ons word er tussen de middag meer gegeten, maar het avondeten word vaak overgeslagen. Dat compenseerd dus het e.e.a..
opende.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Ja ben jij nu ook maar zo origineel , dan kan het nog gezellig wordenVincent schreef:Hoe verzin je het
Wat mij betreft Christiaan : het ligt er aan wat we eten !!
Dat is bij mij van invloed op de hoeveelheid die ik verorber.
Ik zal het de komende weken eens proberen bij te houden !!
Open anders ook even een topic waar je kan vermelden hoeveel gram je eet , en of de gehele schijf van vijf aan bod komt !!
En een topic ovedr het drinken op zondag is misschien ook wel interessant : hoeveel , wat , heeft het invloed op je toilet gang onder de prediking, wijkt het af van een doordeweekse dag.
Zomaar een paar ideetjes
Een goed glas wijn gaat er zondags zeker in!geledu schreef:Ja ben jij nu ook maar zo origineel , dan kan het nog gezellig wordenVincent schreef:Hoe verzin je het![]()
Open anders ook even een topic waar je kan vermelden hoeveel gram je eet , en of de gehele schijf van vijf aan bod komt !!
En een topic ovedr het drinken op zondag is misschien ook wel interessant : hoeveel , wat , heeft het invloed op je toilet gang onder de prediking, wijkt het af van een doordeweekse dag.
Zomaar een paar ideetjes
Gelooft het evangelie en bekeert u !
plebe schreef:Een goed glas wijn gaat er zondags zeker in!geledu schreef:Ja ben jij nu ook maar zo origineel , dan kan het nog gezellig wordenVincent schreef:Hoe verzin je het![]()
Zomaar een paar ideetjes
Ik heb liever s'ochtends een colaatje en sávonds een biertje , zo heeft een ieder zijn smaak.
Door de weeks liever geen alcohol !!!
Is het tijdstip bij jou ook nog doorslaggevend ??? en de kleur fles, en de grootte van het etiket ??
PAMPAS bij Dirk III, inderdaad alleen in het weekendgeledu schreef:plebe schreef:Een goed glas wijn gaat er zondags zeker in!geledu schreef:Ja ben jij nu ook maar zo origineel , dan kan het nog gezellig wordenVincent schreef:Hoe verzin je het![]()
Zomaar een paar ideetjes
Ik heb liever s'ochtends een colaatje en sávonds een biertje , zo heeft een ieder zijn smaak.
Door de weeks liever geen alcohol !!!
Is het tijdstip bij jou ook nog doorslaggevend ??? en de kleur fles, en de grootte van het etiket ??