Meeting
puik idee................. :!:geledu schreef:Ja en dan s'middags om een uur of twee beginnen !!Petrus schreef:Doen we het toch op zaterdag??? Opbreken zo rond de klok van 10, dan kun je toch nog voor 12 thuis zijn...............het is dan in het bos áárdedonker..........
kun je gelijk even een everzwijn knuffelen :mrgreen:
Haha... als je maar niet denkt dat ik voor half 12 naar huis fietsPetrus schreef:Doen we het toch op zaterdag??? Opbreken zo rond de klok van 10, dan kun je toch nog voor 12 thuis zijn...............het is dan in het bos áárdedonker..........
kun je gelijk even een everzwijn knuffelen :mrgreen:

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Nou...dat zal ik maar in het midden latenPetrus schreef:Ben je het aanzien dan niet waard???? :mrgreen: :mrgreen:helma schreef:geledu schreef:je bent wel gelijk je anonimiteit kwijt natuurlijk, dat zal voor verschillende van ons wel jammer zijn
Voorstel: Gemaskerde Meeting
blijft mijn anonimiteit gewaarborgd.............
:mrgreen:
Maar ik wil liever niet, zoals jullie, op het matje geroepen worden
daar raak ik onderste-'boven' van

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: lachen gieren brullen, rolling on the floor, schuddebuiken etc etc etc etchelma schreef:Nou...dat zal ik maar in het midden latenPetrus schreef:Ben je het aanzien dan niet waard???? :mrgreen: :mrgreen:helma schreef:geledu schreef:je bent wel gelijk je anonimiteit kwijt natuurlijk, dat zal voor verschillende van ons wel jammer zijn
daar raak ik onderste-'boven' van:
Ach, eigenlijk moeten we er ook gewoon -boven- staanPetrus schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: lachen gieren brullen, rolling on the floor, schuddebuiken etc etc etc etchelma schreef:Nou...dat zal ik maar in het midden latenPetrus schreef:Ben je het aanzien dan niet waard???? :mrgreen: :mrgreen:helma schreef:
daar raak ik onderste-'boven' van:

Tiberius schreef:Erg flauwe woordgrappen.
Ook het vereiste respect voor ambtsdragers dreigt te verdwijnen.

Sorry
dat was niet de bedoeling
maar soms kun je met een grapje dingen wat relativeren
bedoelde niet hem in zijn ambt aan te tasten
Tenminste, daar stond ik op dat moment niet bij stil.
Excuses!