Ik ben nieuw
hallo allemaal,
er werd mij verteld dat ik me hier maar eens voor moest stellen, dus laat ik dat maar eens doen.
ik ben hans van leersum, 16 jaar oud, ik kom uit best, op het moment zit ik in 5 havo op het christiaan huygens college in eindhoven.
mijn hobby's zijn: websites bouwen(Spenk.nl!), computeren en psp-en(met mijn playstation portable->spelcomputer), verder intereseren wapens me( messen buksen bb-guns). ook ben ik wel eens wat actief met chemicalien en pyrotechnics.
tja dat was het wel zo'n beetje, heb je vragen, mail me maar ff of stuur een pm
er werd mij verteld dat ik me hier maar eens voor moest stellen, dus laat ik dat maar eens doen.
ik ben hans van leersum, 16 jaar oud, ik kom uit best, op het moment zit ik in 5 havo op het christiaan huygens college in eindhoven.
mijn hobby's zijn: websites bouwen(Spenk.nl!), computeren en psp-en(met mijn playstation portable->spelcomputer), verder intereseren wapens me( messen buksen bb-guns). ook ben ik wel eens wat actief met chemicalien en pyrotechnics.
Dat wás het wel zo'n beetje???????? :roll: :roll: :roll:spenk.nl schreef:hallo allemaal,
verder intereseren wapens me( messen buksen bb-guns). ook ben ik wel eens wat actief met chemicalien en pyrotechnics.
Mensen we hebben een levensgevaarlijk mannetje op het forum gekregen. Ennuh Spenk je gaat toch wel voorzichtig met dat spul om hé. Overigens, Welkom hier
Aanstaand terrorist :mrgreen:spenk.nl schreef:hallo allemaal,
Welkom
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen