Boris en Lousewies

Plaats reactie
MBE

Boris en Lousewies

Bericht door MBE »

Een gezegde met een zinkend schip, hoe was dat ook al weer? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Re: Boris en Lousewies

Bericht door Unionist »

MBE schreef:Een gezegde met een zinkend schip, hoe was dat ook al weer? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je was me net voor. Dat wou ik ook schrijven...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ben zeer blij dat we van deze twee mensen verlost zijn. Hopelijk is dit de doodsteek voor D66
MBE

Bericht door MBE »

Hirschi, Lousewies.... Rita en Femke nog en we krijgen als mannen weer wat te zeggen in de politiek. :lol:
Petrus

Bericht door Petrus »

tukkertje schreef:Ben zeer blij dat we van deze twee mensen verlost zijn. Hopelijk is dit de doodsteek voor D66
Het mogen dan vertegenwoordigers zijn van bedenkelijke politieke ideeën, kern is dat er wéér twee mensen met een degelijk politiek benul weggaan.

Komt er weer ruimte voor mensen die gespeend zijn van énig politiek benul en geen ervaring hebben met het politieke handwerk..............

Ik vrees dat in de komende kabinetsperiode heel veel mensen de Kamer inkomen die van toeten nog van blazen weten, en meer schade berokkenen dan goed doen voor hun respectieve partijen (of die ons nu aanstaan of niet)
MBE

Bericht door MBE »

Petrus schreef:
tukkertje schreef:Ben zeer blij dat we van deze twee mensen verlost zijn. Hopelijk is dit de doodsteek voor D66
Het mogen dan vertegenwoordigers zijn van bedenkelijke politieke ideeën, kern is dat er wéér twee mensen met een degelijk politiek benul weggaan.

Komt er weer ruimte voor mensen die gespeend zijn van énig politiek benul en geen ervaring hebben met het politieke handwerk..............

Ik vrees dat in de komende kabinetsperiode heel veel mensen de Kamer inkomen die van toeten nog van blazen weten, en meer schade berokkenen dan goed doen voor hun respectieve partijen (of die ons nu aanstaan of niet)
Even kort door de bocht, maar eigen eer gaat vaak boven partij belang. Dat blijkt opnieuw.

Als Pechtold nu eens op zijn knietjes gesmeekt had om te blijven, dan weet ik niet wat Lousewies zou gedaan hebben. Maar nu heeft hij helemaal geen moeite gedaan.
Petrus

Bericht door Petrus »

MBE schreef:
Petrus schreef:
tukkertje schreef:Ben zeer blij dat we van deze twee mensen verlost zijn. Hopelijk is dit de doodsteek voor D66
Het mogen dan vertegenwoordigers zijn van bedenkelijke politieke ideeën, kern is dat er wéér twee mensen met een degelijk politiek benul weggaan.

Komt er weer ruimte voor mensen die gespeend zijn van énig politiek benul en geen ervaring hebben met het politieke handwerk..............

Ik vrees dat in de komende kabinetsperiode heel veel mensen de Kamer inkomen die van toeten nog van blazen weten, en meer schade berokkenen dan goed doen voor hun respectieve partijen (of die ons nu aanstaan of niet)
Even kort door de bocht, maar eigen eer gaat vaak boven partij belang. Dat blijkt opnieuw.

Als Pechtold nu eens op zijn knietjes gesmeekt had om te blijven, dan weet ik niet wat Lousewies zou gedaan hebben. Maar nu heeft hij helemaal geen moeite gedaan.
Sorry MBE, maar je kandideren voor een plaats in de Kamer is al per definitie je eigen eer najagen (een enkeling daargelaten).

Toen ikzelf kandidaat stond (nr 3 op de lijst) voor de SP, heb ik mijzelf de vraag gesteld of ik het voor m'n eigen eer deed of dat ik de belangen van de partij én de mensen wilde dienen. Het bleek uiteindelijk het laatste te zijn.

Maar zo'n afweging is moeizaam kan ik je zeggen
Gebruikersavatar
geledu
Berichten: 1465
Lid geworden op: 23 feb 2006, 21:41

Bericht door geledu »

...
Laatst gewijzigd door geledu op 30 aug 2010, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23960
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

http://haarlem.sp.nl/nieuws/verkiezingen/kandidaten.stm

Hier staat iets over petrus' (rens') eertijds.
Laatst gewijzigd door refo op 04 aug 2006, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Petrus

Bericht door Petrus »

Kandidatenlijst SP Haarlem
Plaats 1
Pieter Elbers (Molenwijk)
"Het roer moet om:
de zwaarste lasten op
de sterkste schouders."

Plaats 2
Hilde van der Molen (Centrum)
"Opkomen voor de minima
én voor speelruimte voor kinderen."



Plaats 3
Rens van der Linden (Amsterdamse buurt)
"Gehandicaptenvervoer moet beter."



Plaats 4
Peter Meeuwesse (Stationsbuurt)
"In Haarlem is een echte ombudsman of
-vrouw hard nodig."



Plaats 5
Gerda Hiltemann-van Exter (Harmenjansbuurt)
"Luisteren naar de vrijwilligers
in de wijken."



Bedoel je DIT Refo?? Helaas plakken de foto's niet, de overigen op de lijst heb ik maar niet erbij gezet.
lokje

Bericht door lokje »

tukkertje schreef:Ben zeer blij dat we van deze twee mensen verlost zijn. Hopelijk is dit de doodsteek voor D66
Jongetje Alexander is veilingmeester geweest en kan na de verkiezingen de laatste kaveltjes D'66 afmijnen.

(vrij naar Hans Wiegel)
Petrus

Bericht door Petrus »

lokje schreef:
tukkertje schreef:Ben zeer blij dat we van deze twee mensen verlost zijn. Hopelijk is dit de doodsteek voor D66
Jongetje Alexander is veilingmeester geweest en kan na de verkiezingen de laatste kaveltjes D'66 afmijnen.

(vrij naar Hans Wiegel)
Biedt weer stemmenruimte voor VVD en CDA (bijvoorbeeld). Ik kan mij moeilijk voorstellen dat de vrijkomende stemmen naar de SGP gaan, óf naar de CU.
Plaats reactie