Wat doen we vandaag?

helma

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door helma »

Wij zijn jaren niet op vakantie geweest, en gingen dan regens in de middag ergens heen & picknicken.
Een strandje hier, een strandje daar.
Boten kijken bij een sluis of vliegtuigen spotten bij Schiphol. Dagje Urk en zingen in de zomer.
Ik bewaar daar goede herinneringen aan.

Een keer in de week hadden we 'mama-help-dag. Dan konden ze punten verdienen die gekoppeld waren aan klusjes.
Het geld wat ze verdienden mochten ze iets kopen op de OudVeluwsemarkt ofzo. Of lego.
Ook deden we elke vakantie een diner bereiden met elkaar. Dan gingen we thuis uit eten met alle etiquette regels die er bij horen.
Was ook altijd erg leuk.

Orchidee

Bericht door Orchidee »

merel schreef:
Orchidee schreef: Gisteren, 19:55
Inwoner schreef:
Het geklaag over dat vakantie zo duur is vind ik heel bijzonder. Ten eerste zijn er talloze mensen die vanwege hun beperkte inkomen niet eens op vakantie kunnen en ten tweede: als alles 'zo prijzig' is, kun je er ook voor kiezen niét op vakantie te gaan.
Wij moeten er wel voor kiezen om niet op vakantie te gaan.
Heb al eerder gezegd: het is het een of het ander.
Nieuwe matrassen of een vakantie?
Keuze is snel gemaakt
Weer jaren heerlijk kunnen komen en bakken in een nieuwe keuken of op vakantie.
Keuze snel gemaakt
En zo zijn er dagelijkse, maandelijkse en jaarlijkse keuzes.
Beiden zou fantastisch zijn maar aan de andere kant 'het houd me nederig' Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Ik kan mij goed voorstellen dat jullie keuzes moeten maken en dat je dan liever kiest voor matrassen of een keuken. Volgende week wordt het weer zonnig weer. Hopelijk kunnen jullie dan ook thuis genieten van de keuken en het lekkere weer.
Zeker gaan we genieten van de nieuwe keuken en het weer 'gewoon' kunnen koken en bakken @merelAfbeelding
En we genieten sowieso wel van andere zegeningen hoor; bijna elke dag onze kleindochter zien en nog veel meer om blij en dankbaar mee te zijnAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

De bosbranden ruiken in de buurt van Bassin d'Arcachon.
Plaats reactie