Tholen HG
Zondag 1 maart 2026
09:30 Prof.dr. H van den Belt; Bevestigingsdienst
14:30 ds. F.A. Visser; Intrededienst
Afscheid en intrede [2]
Re: Afscheid en intrede [2]
Herv PKN Elspeet
21 juni bevestiging ds Tramper door ds Simons
14.30 uur intrede
21 juni bevestiging ds Tramper door ds Simons
14.30 uur intrede
HHG Wouterswoude/Damwoude
zaterdag 27-06-2026
14:30 ds. H. de Greef; afscheidsdienst
https://www.kerkomroep.nl/kerken/10530
zaterdag 27-06-2026
14:30 ds. H. de Greef; afscheidsdienst
https://www.kerkomroep.nl/kerken/10530
Dv 19 juli Nieuwe Kerk Katwijk aan Zee
Afscheid ds G van Zanden ivm vertrek naar Uddel
Afscheid ds G van Zanden ivm vertrek naar Uddel
zondag 05-07-2026
Terneuzen HG (Elimkerk) 15.00 uur
ds. C.B Westerink; afscheidsdienst
Terneuzen HG (Elimkerk) 15.00 uur
ds. C.B Westerink; afscheidsdienst
-
aggieoudje
Ik was er ook verbaasd over toen ik zag dat hij afscheid gaat nemen terwijl hij nog geen andere gemeente heeft.
Maar hij was wel maar voor 50% predikant in Terneuzen. Misschien heeft het daar mee te maken dat dat voor een bepaalde (afgesproken) tijd was en dat die er nu opzit. Nou hopelijk mag hij gauw een beroep aannemen en weer een plekje vinden. En ondertussen komt hij maar weer eens bij ons preken, onze oud pastoraal werker, fijne man!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
- Johann Gottfried Walther
Terneuzen kreeg in 2021 toestemming om voor 50% een predikant voor 4 jaren te beroepen.aggieoudje schreef: ↑01 jul 2026, 22:15Ik was er ook verbaasd over toen ik zag dat hij afscheid gaat nemen terwijl hij nog geen andere gemeente heeft.
Maar hij was wel maar voor 50% predikant in Terneuzen. Misschien heeft het daar mee te maken dat dat voor een bepaalde (afgesproken) tijd was en dat die er nu opzit. Nou hopelijk mag hij gauw een beroep aannemen en weer een plekje vinden. En ondertussen komt hij maar weer eens bij ons preken, onze oud pastoraal werker, fijne man!
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Afscheid as zondag
CGK Siegerdwoude de Wilp ds D van der Zwaag ivm emeritaat
CGK Siegerdwoude de Wilp ds D van der Zwaag ivm emeritaat