Ik dacht de artikelen op te maken dat Hoogeveen alleen voor de eerste vergaderweek werd genoemd. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben?huisman schreef: ↑Gisteren, 21:33Locatie Hoogeveen? Dat is voor mij wat minder centraal. Wordt veel livestream kijken en misschien een interessante dag uitzoeken voor een bezoek. Zijn er überhaupt al stemmingen geweest. Onze gemankeerde en half aanwezige classis heeft volgens mij nog niet gestemd voor P.S. afgevaardigden. Vergaderen de 4 P.S.'en nog voor de zomer om afgevaardigden te benoemen?Middenrefo schreef: ↑Gisteren, 21:20Bidstond 28/09, opening 29/09 eerste week 30/09 - 02/10 en tweede week 08/12 - 11/12. Locatie: Ichthuskerk in Hoogeveen.huisman schreef: ↑Gisteren, 21:09Goed dat ze dit proberen. Hoe eerder hoe beter.MidMid schreef: ↑Gisteren, 15:52 https://www.rd.nl/artikel/1150698-synod ... -september
Kijk dat is mooi, wel benieuwd hoe dit agendatechnisch loopt. Want wil men nog instructies doorzenden, zal een classis voor de zomer nogmaals bij elkaar moeten komen.
Zet de data met potlood in mijn agenda. Als afgevaardigde zal ik er zeker niet bij zijn maar als nieuwsgierig Aagje zal ik wel zo af en toe als toeschouwer aanwezig zijn.
Blijft de locatie Nunspeet?
Hoe gaan ze om als op zo'n vergadering een afwezige 'Rijnsburg' ambtsdrager wordt gekozen? Zou zo maar kunnen toch?
De PS van het zuiden vergadert in ieder geval op 25 juni. Ik meen dat iemand hier heeft gezegd dat de PS van het westen al afgevaardigden heeft benoemd.