Orchidee schreef: ↑Gisteren, 20:12
Elk jaar maar weer die mensen verheerlijking in de vorm van diverse lintjes die uitgereikt worden.
Zoveel mensen die (ook nog vaak onzichtbaar) veel meer of net zoveel voor de naasten doen en betekenen maar niet eens gezien en/of erkend worden.
Ik zou persoonlijk echt bedanken voor die 'eer'.
Verstuurd vanaf mijn SM-A165F met Tapatalk
Wat een onzin zeg!!! Heel dankbaar dat mijn moeder er gisteren één heeft mogen ontvangen! Dik en dik verdiend! Al meer dan 50 jaar zet ze zich met grote liefde en inzet in voor de kerk en haar naasten! We hebben als kinderen geen moment getwijfeld om hem aan te vragen. En wat was ze er dankbaar voor, ze heeft de hele dag lopen stralen van oor tot oor!
En zoals ze zelf zei: de grootste dank is aan God die haar al die jaren er de kracht voor heeft gegeven!
Zeker de helft van de gedecoreerde in ons dorp had zich ingezet voor zijn kerkelijke gemeente(van gginned tot pkn) en dus voor Gods Koninkrijk! En ik heb alleen maar hele dankbare gelukkige mensen gezien gisteren bij de ceremonie.
En dat er mensen zijn die hem niet krijgen ondanks dat ze veel in stilte doen komt dat omdat hij gewoonweg niet wordt aangevraagd door mensen in hun omgeving.
Het kost veel werk ja dat weet ik nu uit ervaring maar als je vind dat iemand hem verdiend dan heb je dat er voor over!
Dus sorry ik ben het 100.000% niet met je eens!