Haha...grappig..er zat vorige week een jonge man voor me, en ik dacht: zou het de Rijssenaar zijn? Maar nee, ik blijf ook mooi anoniemDe Rijssenaar schreef: ↑31 mar 2026, 15:38Als ik wat beter had opgelet dan wist ik misschien nu wie jij was-DIA- schreef: ↑31 mar 2026, 15:18Dat had ik al langer begrepen, maar als ik nu vraag of je Diana Baan, Diana van de Noort, Diana Lichtenberg, Diana Voortman, Diana Jansen, enz. enz. enz.diana schreef: ↑31 mar 2026, 15:11Diana is je mede gemeentelid-DIA- schreef: ↑31 mar 2026, 13:41
Dat klopt. Al weet ik niet wie Diana is. Ik ben vrijdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Was er wel even beroerd aan toe, ben met bijna 40 graden koorts naar Almelo gebracht.
Het bleek, een virusinfectie te zijn.
Gisteren mocht ik weer thuiskomen. En we kunnen zeggen: wat een wonder.
Ik geloof ook dat dit beleefd moet worden om dit te kunnen zeggen.
Want wat wordt het woordje wonder veel misbruikt.bent, dan zal je niet behoeven te antwoorden. Dat houdt wel ik dat ik desondanks niet weet wie je echt bent, evenals ik niet weet wie De Rijssenaar is.
Volgens mij, dat is mijn ervaring wel, kun je, als je echt eerlijk bent, niet anoniem blijven. Ik weet ook wel dat heel wat mensen hier mijn naam, bijnaam, adres enz. gewoon weten.Diana is daar duidelijk beter in..
Snel speuren in kerkbode of ik daar misschien iets zie staan.
Misschien zit ik wel naast Diana elke zondag.. Wie weet![]()
Ik deel graag nog mee in de rollen snoep die door de bank gaan, dus het blijft mooi geheim wie ik ben.
In ieder geval heel veel sterkte toegewenst! Beterschap ook!
Gelezen, gedacht, gehoord (overig)
Re: Gelezen, gedacht, gehoord (overig)
Van harte beterschap Dia !
Een bloemetje voor jou Dia! En van harte beterschap! 

Beterschap Dia!
Dia, sterkte. Ik hoop dat het voor je ziel een gezegende tijd mag zijn.
Een goed en gezegend herstel toegewenst, DIA!
Voor allen die me sterkte of beterschap wensen: Hartelijk dank!
© -DIA- 33.999 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- J.C. Philpot
De Gomarus scholengemeenschap staat op Marktplaats:
https://www.marktplaats.nl/v/diversen/s ... emeenschap
https://www.marktplaats.nl/v/diversen/s ... emeenschap
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
1 april met verlengsnoer..
RD van 13 april 2026 schreef:Waarom vinden we het eigenlijk oké dat mensen op sociale media anoniem mogen zijn, terwijl we het niet oké vinden dat mensen met een bivakmuts op in de tram zitten?” De Jonge, tegenwoordig commissaris van de Koning in Zeeland, stelde deze kwestie zaterdagmiddag aan de orde tijdens de SGP-jongerendag in Barneveld.