Gisteravond het boek in 1 keer uitgelezen.
Het heeft me intens geraakt om meerdere redenen. Tussen de regels door is het heel rauw/rouw. Kon er vannacht niet van slapen.
Heb nog wel wat vragen over die ik met Aaltje zou willen bespreken.
Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken
365 schrijftips, schrijf het haar rond.
Is een leuk boek.
Is een leuk boek.
- Johann Gottfried Walther
Ik ben er niet zo over te spreken. Heb jij het boek al gelezen?Edelweiss schreef: ↑23 jan 2026, 10:29Ik hoor t.z.t. graag wat je hier van vindt. Staat hier al een poosje op de leeslijst.Johann Gottfried Walther schreef: ↑07 jan 2026, 08:52 (...)
- Biografie door T. Mateboer: Zwingli, het leven van een ketter.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Nog niet - maar binnen niet al te lange tijd wordt het vanuit NL naar mij opgestuurd.Johann Gottfried Walther schreef: ↑08 apr 2026, 09:44Ik ben er niet zo over te spreken. Heb jij het boek al gelezen?Edelweiss schreef: ↑23 jan 2026, 10:29Ik hoor t.z.t. graag wat je hier van vindt. Staat hier al een poosje op de leeslijst.Johann Gottfried Walther schreef: ↑07 jan 2026, 08:52 (...)
- Biografie door T. Mateboer: Zwingli, het leven van een ketter.
Mag ik vragen hoe je tot je mening bent gekomen?