Dat is erg veel.
Hoop dat ze niet even "zwaar" zijn.
Je zal ze zelf geaccepteerd hebbenJ.C. Philpot schreef:Het feit dat ik 8 online vergaderingen heb vandaag.
Ik zit hier nog over na te denken, en dat in combinatie met het andere topic over ontspannen. Voor de meeste mensen is een werkdag 8 uur ongeveer. Als je daarin 8 meetings hebt dan moeten die meetings toch ook voorbereiding en opvolging hebben(behalve evt dagstarts, die gaan meestal niet zo diep). Dan kan ik me zomaar voorstellen dat je in je hoofd niet kan ontspannen omdat alles onverwerkt blijft hangen. Zelfs als je zelf niet over je agenda gaat dan zou ik nog minstens 2 uur focustijd per dag (automatisch laten) inplannen. Om tijd te hebben om dingen af te ronden.
Dat ligt erg aan je functie. Er zijn veel bestuurders die bijeenkomsten niet voorbereiden. Vandaar dat de deskundigen in zo'n bijeenkomst alles wat iedereen al had kunnen lezen nog eens vertellen. Dan nemen de bestuurders een besluit en vervolgens denken ze er niet meer over na. Althans, zo gaat het soms. Dat heet daadkrachtig besturen. Het heeft niet min voorkeur, maar ok.Chrisje72 schreef: ↑04 apr 2026, 04:07Ik zit hier nog over na te denken, en dat in combinatie met het andere topic over ontspannen. Voor de meeste mensen is een werkdag 8 uur ongeveer. Als je daarin 8 meetings hebt dan moeten die meetings toch ook voorbereiding en opvolging hebben(behalve evt dagstarts, die gaan meestal niet zo diep). Dan kan ik me zomaar voorstellen dat je in je hoofd niet kan ontspannen omdat alles onverwerkt blijft hangen. Zelfs als je zelf niet over je agenda gaat dan zou ik nog minstens 2 uur focustijd per dag (automatisch laten) inplannen. Om tijd te hebben om dingen af te ronden.
https://www.nu.nl/wetenschap/6391534/orion-capsule-artemis-ii-heeft-de-maan-in-het-vizier-ruimtereis-over-de-helft.htmlDe capsule bevindt zich inmiddels dichter bij de maan dan bij de aarde en is dus over de helft van de reis. Rond het middaguur zaterdag bevinden de astronauten zich op ruim 240 miljoen kilometer van de aarde. De maan bevindt zich nog zo'n 200 miljoen kilometer afstand.
We gaan gelijk maar door naar Mars, dacht de journalist. We zijn nu toch onderweg.Wim Anker schreef: ↑04 apr 2026, 12:17https://www.nu.nl/wetenschap/6391534/or ... helft.htmlDe capsule bevindt zich inmiddels dichter bij de maan dan bij de aarde en is dus over de helft van de reis. Rond het middaguur zaterdag bevinden de astronauten zich op ruim 240 miljoen kilometer van de aarde. De maan bevindt zich nog zo'n 200 miljoen kilometer afstand.
Wat een druiloren zeg. En dit is maar 1 van de vele fouten.
Ik bel liever. Dan ben ik minder afgeleid. Tijdens een 1 op 1 meeting ben ik afgeleid door de achtergrond van iemand en afgelopen week tijdens de ALV haakte ik al na de eerste sheet af.
Maar los hiervan vind ik de beelden fascinerend. Vooral die van de aarde. Tsjongejonge, wat zijn we maar een klein bolletje in dat grote heelal en wat maken wij mensjes ons toch druk. Maar we zijn minder dan stofjes. Ik vind het bevrijdend en relativerend om te zien.refo schreef: ↑04 apr 2026, 13:04We gaan gelijk maar door naar Mars, dacht de journalist. We zijn nu toch onderweg.Wim Anker schreef: ↑04 apr 2026, 12:17https://www.nu.nl/wetenschap/6391534/or ... helft.htmlDe capsule bevindt zich inmiddels dichter bij de maan dan bij de aarde en is dus over de helft van de reis. Rond het middaguur zaterdag bevinden de astronauten zich op ruim 240 miljoen kilometer van de aarde. De maan bevindt zich nog zo'n 200 miljoen kilometer afstand.
Wat een druiloren zeg. En dit is maar 1 van de vele fouten.