Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
mini wit tapijtje dmv hagelstenen/natte sneeuw
Hier ook nu. Wat een hagelbui! Je zal er maar doorheen moeten...
- J.C. Philpot
Auto's, vrachtwagens en motoren die voorbij razen op de snelweg. Daar achter enkele grote bedrijfspanden. Tevens een viaduct en een afslag.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Maanenschijn
Dan kan ik je misschien jaloers maken met het uitzicht vanaf mijn bureau op mereltjes die een nest maken in een struik en vanalles daarvoor naar binnen slepenJ.C. Philpot schreef:Auto's, vrachtwagens en motoren die voorbij razen op de snelweg. Daar achter enkele grote bedrijfspanden. Tevens een viaduct en een afslag.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
- J.C. Philpot
Je doel is succesvol bereiktMaanenschijn schreef: ↑01 apr 2026, 11:48Dan kan ik je misschien jaloers maken met het uitzicht vanaf mijn bureau op mereltjes die een nest maken in een struik en vanalles daarvoor naar binnen slepen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Ik kijk uit op een kastanjeboom in de knop en zie een koolmeeskoppel een nestje maken in het vogelhuisje aan deze boom.Maanenschijn schreef: ↑01 apr 2026, 11:48Dan kan ik je misschien jaloers maken met het uitzicht vanaf mijn bureau op mereltjes die een nest maken in een struik en vanalles daarvoor naar binnen slepenJ.C. Philpot schreef:Auto's, vrachtwagens en motoren die voorbij razen op de snelweg. Daar achter enkele grote bedrijfspanden. Tevens een viaduct en een afslag..
Een blauwe lucht.
Zon.
Het was heerlijk in het bos.
Zon.
Het was heerlijk in het bos.