Kleine vreugden

Bourdon16

Re: Kleine vreugden

Bericht door Bourdon16 »

Edelweiss schreef:
Bourdon16 schreef: 18 mar 2026, 16:21
Edelweiss schreef: 18 mar 2026, 10:16 Zingende merels bij zonsopkomst.
Een groepje reeën zien bij het mountainbiken.
Dat de voorzichtig opkomende plantjes het pak sneeuw van afgelopen weekend hebben overleefd.
Geweldig! Ik woon vlakbij een klein stukje Zwitserland in Nederland en dan moet ik nog weleens aan jouw posts denken.
Het is een bedrijf en huis dat perfect in zwitserse stijl is gebouwd. Ik zal eens kijken of ik een foto kan posten.
Dat klinkt heel leuk!
Hopelijk lukt het zo..

https://maps.app.goo.gl/edyVtbNF9WNKkqhXA?g_st=ac
20260319_164855.jpg
20260319_164855.jpg (105.14 KiB) 481 keer bekeken
Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

Gaaf Bourdon, dat ziet er inderdaad echt heel erg Zwitsers uit. Dank je wel voor het delen :)
refo

Bericht door refo »

Alleen klopt de achtergrond niet.
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

Correct, maar Bourdon sprak dan ook slechts over een bedrijf en een huis. De achtergrond moet je er maar bij bedenken/herinneren :)
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Edelweiss schreef: Vandaag, 10:15 Correct, maar Bourdon sprak dan ook slechts over een bedrijf en een huis. De achtergrond moet je er maar bij bedenken/herinneren :)
In het dorp heb je verschillende bedrijven die met bloemen en planten op Zwitserland rijden. Een eindje verder staat een schuur in dezelfde stijl. Je kan er blijkbaar goed geld mee verdienen want een aantal heeft ook hele mooie personenauto's, compleet met Zwitsers kenteken.
Edelweiss

Bericht door Edelweiss »

Bourdon16 schreef: Vandaag, 10:41
Edelweiss schreef: Vandaag, 10:15 Correct, maar Bourdon sprak dan ook slechts over een bedrijf en een huis. De achtergrond moet je er maar bij bedenken/herinneren :)
In het dorp heb je verschillende bedrijven die met bloemen en planten op Zwitserland rijden. Een eindje verder staat een schuur in dezelfde stijl. Je kan er blijkbaar goed geld mee verdienen want een aantal heeft ook hele mooie personenauto's, compleet met Zwitsers kenteken.
Dat is inderdaad een uitstekende business; zelfs in het kleine tuincentrumpje een paar dorpjes verderop kom ik regelmatig Hollandse plantjes tegen.
Ik zal eens wat beter op de wagens van die planten- en bloemenboeren letten.

Enne, als jouw dorpsgenoten hier ook komen, dan zet ik via jou een klein stroopwafeltransportlijntje op hoor :lol
huisman

Bericht door huisman »

Een powernap in onze zonovergoten achtertuin. :OO3
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie