Het huidige kabinet

merel

Re: Het huidige kabinet

Bericht door merel »

Wim Anker schreef: Vandaag, 17:54
merel schreef: Vandaag, 17:17 Dat jij het niet eens denkt te zijn met mijn opvattingen staat jou vrij. Alleen heb jij bv geen flauw idee of wij mantelzorg geven en of wij al dan niet matig leven. Jij concludeert dat adhv een paar zinnen. Het zou de communicatie vergemakkelijken als je in plaats van een veroordelende post jouw post in de vragende vorm zou formuleren. Als je dat had gedaan had je geweten dat wij ook vrijwilligers werk doen en wel degelijk omzien naar ouders en naasten.
Ik trek - inderdaad - mijn gevolgtrekkingen uit jouw bijdragen. Van recente datum en van langer geleden. En de gevolgtrekkingen die ik maak zijn niet onlogisch. Als die niet kloppen kan je of e.e.a. verduidelijken (als aanvulling op eerdere bijdragen) of niet.

Laat ik 1 (recent) voorbeeld geven:
merel schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik ervaar weinig stress met 4 dagen werken en alles wat daar aan halen en brengen bijkomt. Nu wordt dat laatste wel wat minder, omdat wij er bewust voor gekozen hebben om in een dorpskern te wonen met openbaar vervoer om de hoek.
Zolang ik voldoende kan slapen, ervaar ik weinig stress en spanning. In drukke periodes, zoals dit jaar, plan ik daarnaast weinig sociale activiteiten, zoals vakanties, uitjes en feestjes. Dan is gezin, familie en werk voldoende.

Deze bijdrage lezend, in de context van het topic, doet mij inderdaad concluderen dat jij niet echt doorhebt wat "mantelzorg" in kan houden.

Maar afijn, lees mijn bedragen gewoon voortaan dan in de vragende zin. Want, laten we wel wezen, ik krijg hier ook genoeg over me heen en zeur er verder ook niet over.
Ik wil best jou tegemoet komen door jouw bijdragen in de vragende vorm te lezen. Het probleem is alleen dat ik niet weet op welke wijze jij mijn post interpreteert.

Jij plaatst nu ook twee post van mij onder elkaar en trekt in jouw hoofd allerlei conclusies en ik heb geen flauw idee waarom.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Ik lees de bijdragen van Wim vaak met plezier. Ze zijn goed voor discussie en daarvoor zitten we hier toch.
Ik denk dat hij er stiekem wel van geniet om een beetje te stoken en op teentjes te gaan staan.. vooral linkse teentjes.
Profesto

Bericht door Profesto »

Bourdon16 schreef: Vandaag, 19:56 Ik lees de bijdragen van Wim vaak met plezier. Ze zijn goed voor discussie en daarvoor zitten we hier toch.
Ik denk dat hij er stiekem wel van geniet om een beetje te stoken en op teentjes te gaan staan.. vooral linkse teentjes.
Het is helemaal niet goed voor de discussie, die wordt voortdurend vertroebeld met allerlei nepnieuws en stupide fabeltjes.
Laatst gewijzigd door Profesto op 18 mar 2026, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
De Rijssenaar

Bericht door De Rijssenaar »

Over Trump heeft ie wel goeie bijdrage in ieder geval
Plaats reactie