merel schreef: ↑Gisteren, 20:29
Wij hebben nog steeds geen vakantie geboekt. Normaliter gaan we kamperen. Dit jaar willen we vanwege drukte en opleiding liever een huis huren in Zwitserland,Oostenrijk of Scandinavië. De huizen op de standaardsites zijn of peperduur of zijn niet meer beschikbaar. Weet iemand nog een leuk huis in de natuur/bergen of een regio waar nog leuke huizen te huur zijn?
Wel eens aan Denemarken gedacht? Sologstrand.nl
Veel rust, mooie natuur, degelijke huisjes en redelijk betaalbaar.
Voor wat betreft Zwitserland kan Tirol een goedkoper alternatief zijn. Denemarken is qua natuur nogal saai.
Zweden is goedkoper dan Noorwegen heeft veel bossen en meren en tegen de Noorse grens wat bergen. Dan zit je in plaatsen als Mora of Are.
Als je iets bijzonders wilt zijn eilanden als Bornholm of Gotland aparte bestemmingen die leuk zijn.
De Rijssenaar schreef: ↑Gisteren, 23:27
Ik vind het goed dat Johann dit gwn bespreekbaar maakt .. Iedereen heeft zo zn problemen denk ik dan. En bespreekbaar maken lucht op en je hebt mensen die dan met je meedenken en misschien oplossingen of iets anders nuttigs aandragen .. Alleen weet je soms ook niet wat je moet zeggen
Helemaal eens De Rijssenaar. Delen is goed. By the way, mooi podcast met zowel mijn vriend als ook jouw predikant. Ze zeggen mooie dingen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Delftenaar schreef: ↑Vandaag, 16:28
Zwitserland en Noorwegen zijn peperduur.
Voor wat betreft Zwitserland kan Tirol een goedkoper alternatief zijn. Denemarken is qua natuur nogal saai.
Zweden is goedkoper dan Noorwegen heeft veel bossen en meren en tegen de Noorse grens wat bergen. Dan zit je in plaatsen als Mora of Are.
Als je iets bijzonders wilt zijn eilanden als Bornholm of Gotland aparte bestemmingen die leuk zijn.
Zelfs in de buurt van Stockholm is genoeg natuur. En in Dalarna is ook veel moois. Gotland is mooi, maar het is wel het stukje Zweden met meest Nederlandse gevoel.
Noorwegen is inderdaad erg duur. Al kun je geluk hebben. In Oslo hadden wij een hotel bij Holmekollen en dat had in de zomer laagseizoenprijzen (wie gaat er nu skispringen in de zomer), maar je hebt wel een geweldig uitzicht over de stad en fjord. Maar goed, in Noorwegen wil je waarschijnlijk naar Geiranger, Hardangervidda, Lofoten of Jotunheimen en daar betaal je je scheel.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ik vind het goed dat Johann dit gwn bespreekbaar maakt .. Iedereen heeft zo zn problemen denk ik dan. En bespreekbaar maken lucht op en je hebt mensen die dan met je meedenken en misschien oplossingen of iets anders nuttigs aandragen .. Alleen weet je soms ook niet wat je moet zeggen
Helemaal eens De Rijssenaar. Delen is goed. By the way, mooi podcast met zowel mijn vriend als ook jouw predikant. Ze zeggen mooie dingen.
Ja, gaat niet meteen over super theologische/geestelijke zaken ofzo. Dus dit kunnen ze dan prima zo’n gesprekje. Ben het dan ook wel eens
Al denk ik dat je die Bosma prima kunt hebben. Komt volgens mij ook niet uit gergem oorspronkelijk
Ja, gaat niet meteen over super theologische/geestelijke zaken ofzo. Dus dit kunnen ze dan prima zo’n gesprekje. Ben het dan ook wel eens
Al denk ik dat je die Bosma prima kunt hebben. Komt volgens mij ook niet uit gergem oorspronkelijk
Klopt, Ewart heeft een tamelijk andere achtergrond. Toch wel aardig opgedroogd;)
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Klopt, Ewart heeft een tamelijk andere achtergrond. Toch wel aardig opgedroogd;)
Haha, nou en toch merk je het. Ik ken hem nauwelijks, weet wie het is. Maar toch merk je de andere achtergrond. Ik weet niet waaraan, maar vind hem altijd gewoon verstandig overkomen. Niet allemaal poeha. Maar wat hij zegt is goed over nagedacht