https://www.nu.nl/binnenland/6386245/aa ... -prik.html
Dat is mooi nieuws. Het gaat om relatief kleine aantallen natuurlijk, maar voor de mensen die het raakt is het een grote vreugde.
Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Uierzalf.
Al heel lang een ontstoken kloof in mijn duim. Zaterdag overwoog ik zelfs duimamputatie, zo knalchagrijnig werd ik van die nogal pijnlijke duim. Alles geprobeerd: vaseline, klovenzalf, zinkzalf, met pleister erover, zonder pleister, veel handschoenen dragen.
Drie keer smeren met uierzalf en hij is dicht.
Maar laten ze alstublieft een meer charmante naam bedenken voor uierzalf.
Al heel lang een ontstoken kloof in mijn duim. Zaterdag overwoog ik zelfs duimamputatie, zo knalchagrijnig werd ik van die nogal pijnlijke duim. Alles geprobeerd: vaseline, klovenzalf, zinkzalf, met pleister erover, zonder pleister, veel handschoenen dragen.
Maar het wordt toch ook gewoon gebruikt voor uiers. Dus ja...Zita schreef: ↑Vandaag, 12:37 Uierzalf.
Ik vind zelf purol fijner.
En er is één weleda zalfje dat ook supergoed werkt.
Ja, kleine vreugde als een kloof eindelijk dicht is.