Wandelen

Charles

Re: Wandelen

Bericht door Charles »

Dat is het denk ik ja. Werk in een kantoortuin en ben thuis met meerdere kinderen. Heel vaak op mn vaste vrije dag is er wel iemand thuis die ik om me heen heb. Als introvert laadt mijn batterij op van alleen zijn en loopt de batterij leeg met mensen om mij heen. Dus wandelen is dan een mogelijkheid om legaal te ontsnappen en alleen te zijn.
DDD

Bericht door DDD »

Dat snap ik dan weer helemaal. Ik zou niet in een kantoortuin willen werken. Ik ben blij dat wij allemaal een eigen kamer hebben.
merel

Bericht door merel »

Ik werk het liefst in een kantoortuin en zak weg in stilte. Wandelen doe ik ook het liefst samen met iemand.
merel

Bericht door merel »

Eloesje schreef: Gisteren, 15:08
Arja schreef: 09 feb 2026, 22:42
Heeft iemand ervaring met barefoot shoes?
Ik loop op barefoot schoenen. Ik haal het meeste bij barefootandmore in Arnhem. Loopt echt heel fijn. Maar het nadeel is wel dat, als je er eenmaal goed aan gewend bent, normale schoenen niet echt lekker meer lopen. Vorig jaar voor een bruiloft toch maar normale schoenen gekocht (barefoot ziet er toch wat lomper uit met die brede neus) maar die liggen nu dus in de kast te verstoffen.

Ik wandel ook heel veel, heb er geen speciale schoenen voor aangeschaft, op mijn barefoots kan ik zonder pijn kilometers lopen.
Ik heb er lang over getwijfeld maar zo blij dat ik uiteindelijk de stap heb gemaakt.
Mijn man en één van de kinderen zijn ook 'om' maar die dragen ze gecombineerd met normale schoenen, ik loop eigenlijk alleen maar op barefoot
Ik zou eigenlijk dagelijks een uurtje willen wandelen,maar het komt er vaak niet van.

Ik draag tijdens het wandelden altijd wandelschoenen van de Decathlon. Privé zal ik dat nooit dragen.

Mijn man loopt hard op blote voeten en vindt dat het fijnst lopen. Hij en mijn kinderen lopen thuis in en om het huis vrijwel altijd op blote voeten.
helma

Bericht door helma »

DDD schreef:Ik wandel graag, maar het liefst samen. Ik ben wel benieuwd waarom je het leuk vindt om dat alleen te doen. Hoewel ik me kan voorstellen dat het verschil maakt of je sowieso al vaak alleen bent.
Ik loop heel graag samen met mijn man. Hij heeft heel veel geduld als ik vogels kijk/fotografeer. En hij ziet ze vaak eerder dan ik.

Maar ook met een zus of vriendin wandel ik graag.

Alleen vind ik het overigens ook fijn. Eigen tempo, eigen keuzes. En gewoon op mijn gemak vogels observeren. Maar meestal niet alleen in onbekende stille gebieden.
Arja

Bericht door Arja »

Vandaag wandelde ik door het bos
Ik was bijna de enige :)

Ik ontdekte een grote zwam (halve meter)
Een platte tonderzwam.
Al die jaren aan voorbij gelopen; ik wandel vaak door hetzelfde bos
Geweldig om te zien.

Afbeelding
Arja

Bericht door Arja »

Eloesje schreef: Gisteren, 15:08
Arja schreef: 09 feb 2026, 22:42
Heeft iemand ervaring met barefoot shoes?
Ik loop op barefoot schoenen. Ik haal het meeste bij barefootandmore in Arnhem. Loopt echt heel fijn. Maar het nadeel is wel dat, als je er eenmaal goed aan gewend bent, normale schoenen niet echt lekker meer lopen. Vorig jaar voor een bruiloft toch maar normale schoenen gekocht (barefoot ziet er toch wat lomper uit met die brede neus) maar die liggen nu dus in de kast te verstoffen.

Ik wandel ook heel veel, heb er geen speciale schoenen voor aangeschaft, op mijn barefoots kan ik zonder pijn kilometers lopen.
Ik heb er lang over getwijfeld maar zo blij dat ik uiteindelijk de stap heb gemaakt.
Mijn man en één van de kinderen zijn ook 'om' maar die dragen ze gecombineerd met normale schoenen, ik loop eigenlijk alleen maar op barefoot
Dank je wel
Plaats reactie