Grote vreugden
- Dodo
Re: Grote vreugden
Wat heeft zo'n bericht voor zin als de rest van niks weet? Of mis ik wat?
Laten we onze sr.-forummers (ik doel niet op leeftijd) hun inside-info gunnen 
Gefeliciteerd! Alles goed met moeder en (klein)kind?
Het was een raadsel 
Twee mensen weten het.
Ik ben niet degene die een generatie opschuift.
Wie is het dan wel?
KDD is warm.

Twee mensen weten het.
Ik ben niet degene die een generatie opschuift.
Wie is het dan wel?
KDD is warm.
Wel, dat kan door overlijden en door geboorte. Dus zo ingewikkeld is het raadsel niet, omdat de eerste variant niet met zoveel vreugde wordt ontmoet.
Geboorte is nog wel wat prematuur; het zal over ca. een halfjaartje zijn DV, dat ik op hoop te schuiven.
Het bericht van Helma kwam gisteravond (voor mijn doen) een beetje laat om nog passend te reageren.
Bedankt @Job voor je sympathieke opmerking; waardering.
En @KDD, los van de gebruikelijke zorgen en strubbelingen gaat het redelijk, zeg maar een 7, hoewel blijdschap en vertrouwen overheersen.
Bedankt voor de felicitaties!
Het bericht van Helma kwam gisteravond (voor mijn doen) een beetje laat om nog passend te reageren.
En @KDD, los van de gebruikelijke zorgen en strubbelingen gaat het redelijk, zeg maar een 7, hoewel blijdschap en vertrouwen overheersen.
(Even een ProLife opmerking tussendoor...je bent al opa, alleen zit je kleinkind nu nog in de baarmoeder
)
)-
OnlineFlyingEagle
Van harte gefeliciteerd Tiberius!
Gaaf! Hou ons gerust op de hoogte!Tiberius schreef: ↑Vandaag, 09:29 Geboorte is nog wel wat prematuur; het zal over ca. een halfjaartje zijn DV, dat ik op hoop te schuiven.