Hoe was je zondag [2]?
Re: Hoe was je zondag [2]?
Netjes geschreven terwijl je luistert en schrijft...sowieso vind ik dat best knap, luisteren en tegelijk schrijven vind ik lastig.
Leuk dat je dit deelt. Ik schrijf ook mee, maar ook mijn eigen beschouwingen over de preek. Zeker als ik geen orgel hoef te spelen. Zo wel, dan ben ik ook bezig met een meditatief orgelspel na de preek en is er minder ruimte voor aantekeningen. Dan zoek ik toepasselijke liederen.
Keurig handschrift ja!
Onze dominee praat nogal snel...dan krijg je het niet zo netjes op papier..
Ik schrijf al zo'n 25 jaar mee.
Maar nu heb ik behoorlijk last van winterhanden (Raynaud) en heb ik er moeite mee.
Sinds een aantal weken schrijf ik niet mee en eigenlijk is het best 'rustgevend' om alleen maar te luisteren.
Alleen sla ik het dan wel minder op.
Onze dominee praat nogal snel...dan krijg je het niet zo netjes op papier..
Ik schrijf al zo'n 25 jaar mee.
Maar nu heb ik behoorlijk last van winterhanden (Raynaud) en heb ik er moeite mee.
Sinds een aantal weken schrijf ik niet mee en eigenlijk is het best 'rustgevend' om alleen maar te luisteren.
Alleen sla ik het dan wel minder op.
Ik vergeet tegenwoordig bijna alles. Dus daarom is opschrijven wel prettig. En dan heb ik ook minder last van afdwalende gedachten. Het tempo is natuurlijk nogal laag, en mijn werktempo is nogal hoog. Ik vind het lastig om mij dan te concentreren.