Voor de geinteresseerden, een paar cijfertjes van refoforum over 2025. Zie stats.html
Benieuwd naar andere statistieken? Laat maar weten.
2025 in cijfers op refoforum.nl
Re: 2025 in cijfers op refoforum.nl
Drukst geposte topics?
Ik heb een vermoeden…
Ik heb een vermoeden…
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Johann Gottfried Walther
Nee vooral topposters... sja samenvatting is: DDD... DDD.... DDD 
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Klopt de nr 1 van maand 8 wel. Al de andere maanden hebben we een vaste nr 1 
Geweldig leuk! Bedankt! En ik had oprecht niet verwacht er in voor te komen.newton schreef: ↑Gisteren, 16:02 Voor de geinteresseerden, een paar cijfertjes van refoforum over 2025. Zie stats.html
Benieuwd naar andere statistieken? Laat maar weten.
Iedereen goede jaarwisseling! Bedankt voor alle uitwisselingen, gezelligheid, soms ongezelligheid en waar ik dat laatste veroorzaakte: s o r r y
-
Groepscirkel
Interessante statistieken, ben benieuwd naar meer ... 
De meeste knips en de meeste bans 
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!