Gereformeerde Gemeenten

DDD

Re: Gereformeerde Gemeenten

Bericht door DDD »

Nee dat lijkt mij in het algemeen genomen helemaal geen gezonde situatie. Dat wekt de indruk van eenkennigheid en intolerantie.
Silo

Bericht door Silo »

Kijkend naar het preekschema op Kerktijden van ds. Brugge lijkt het alsof hij zich al niet meer, of tijdelijk, niet meer in de omgeving Geldermalsen bevindt, maar meer in de regio van Goeree en Zeeland. Een treurige situatie.
Dodo

Bericht door Dodo »

Silo schreef: Gisteren, 16:48 Kijkend naar het preekschema op Kerktijden van ds. Brugge lijkt het alsof hij zich al niet meer, of tijdelijk, niet meer in de omgeving Geldermalsen bevindt, maar meer in de regio van Goeree en Zeeland. Een treurige situatie.
Kunnen jullie er niet over ophouden tot er echt nieuws is?
merel

Bericht door merel »

Inderdaad. Ik vind het sowieso al een trieste bedoening dat gekeken wordt waar welke dominee preekt en welke dominee op een bepaalde plek wel/ niet gevraagd wordt. Denk dat een ieder genoeg heeft aan zichzelf en de eigen gemeente.
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Silo schreef: Gisteren, 16:48 Kijkend naar het preekschema op Kerktijden van ds. Brugge lijkt het alsof hij zich al niet meer, of tijdelijk, niet meer in de omgeving Geldermalsen bevindt, maar meer in de regio van Goeree en Zeeland. Een treurige situatie.
Voor mij is het verblijdend. Denk niet zo 'ondermaans'.
Plaats reactie