Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Ik heb ook wel wat moeite met de ondertitel. Volgens mij zou het 'een kritisch onderzoek naar' in plaats van 'een kritisch onderzoek van' moeten zijn. Maar goed, daarin is Posthoorn enorm veel deskundiger dan ik.
Laten we het eens over dit soort details gaan hebben. 
De auteur van een boek dat over de exegese van een Bijbeltekst gaat, moet oog hebben voor details. En bij voorkeur ook wel wat taalgevoel hebben.
En tja, deze cover straalt amateurisme uit. Niet handig en onnodig.
Dat boek is al een jaar of 10 op de markt. Cover kon dus niet met AI samengesteld worden...
Maak je niet ongerust, de auteur van dit onderzoek - inmiddels overleden - was neerlandicus en heeft een zeer gedetailleerd onderzoek gedaan. Misschien vond hij een cover niet zo belangrijk, alhoewel er m.i. niets mis mee is. En wat het onderzoek van ipv onderzoek naar betreft: het zou zomaar kunnen dat hij deze woordkeus bewust gebruikt heeft, omdat hij al bekend was met deze opvatting, maar deze aan een nauwkeurig onderzoek heeft onderworpen om de ondeugdelijkheid ervan aan te tonen.
Don’t judge a book by it’s…
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille