Klopt.Dodo schreef:Een persoonlijk account kost dertien euro, zo uit mijn hoofd.
Ik heb het er voor over om ongestoord te kunnen kijken.
Ik ook.
Klopt.Dodo schreef:Een persoonlijk account kost dertien euro, zo uit mijn hoofd.
Ik heb het er voor over om ongestoord te kunnen kijken.
Zoveel voor Spotify? Dat is 250 per jaar, echt veel geld. Hoeveel luister je daar dan naar?Maanenschijn schreef: ↑02 dec 2025, 09:55Ja dat is best fors. Tel daar 21 euro voor Spotify bij, en nog wat andere streamingdiensten is het per maand onwillekeurig best een heel bedrag.Groepscirkel schreef:Dat is best fors, vind ik. Op mijn eigen devices staan add-blockers, maar op mijn zakelijke laptop is dat niet mogelijk. 25 euro per maand of wat frustratie? Ik ga dan maar voor het laatste.Maanenschijn schreef: ↑02 dec 2025, 08:14Ik heb een family-account en kost 25 euro per maand.Groepscirkel schreef: Wat kost dat?
Een vraag staat altijd vrij. Gewoon vragen of de muziek zachter mag omdat je er last van hebt.-DIA- schreef: ↑Vandaag, 09:09 Er zijn werkzaamheden in de appartementen bezig, zo wordt er een nieuwe douche en wc geplaatst.
Dit geeft vanzelf wat overlast, maar erger is... de opzwepende muziek die de mannen beluisteren.
In hoeverre ben je de baas in eigen huis, en kun je vragen of de bouwvakkers de muziek willen dempen dan wel uitzetten?
Er iets van zeggen werkt meestal wel. Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht die volgend jaar wordt geïnstalleerd. Daar stond op de koopopdracht of er een bouwradio aan mocht. Wij zeiden nee en dat is genoteerd.-DIA- schreef: ↑Vandaag, 09:09 Er zijn werkzaamheden in de appartementen bezig, zo wordt er een nieuwe douche en wc geplaatst.
Dit geeft vanzelf wat overlast, maar erger is... de opzwepende muziek die de mannen beluisteren.
In hoeverre ben je de baas in eigen huis, en kun je vragen of de bouwvakkers de muziek willen dempen dan wel uitzetten?
Gewoon wat van zeggen. Het is jouw huis, zij zijn te gast.-DIA- schreef: ↑Vandaag, 09:09 Er zijn werkzaamheden in de appartementen bezig, zo wordt er een nieuwe douche en wc geplaatst.
Ik geloof beter nu nog maar niets te zeggen. Maar ik vind het wel brutaal en een inbreuk je privacy.Posthoorn schreef: ↑Vandaag, 09:27Gewoon wat van zeggen. Het is jouw huis, zij zijn te gast.-DIA- schreef: ↑Vandaag, 09:09 Er zijn werkzaamheden in de appartementen bezig, zo wordt er een nieuwe douche en wc geplaatst.
Nu nog niet, wanneer dan wel? Gewoon de koe bij de horens pakken.-DIA- schreef: ↑Vandaag, 10:36Ik geloof beter nu nog maar niets te zeggen. Maar ik vind het wel brutaal en een inbreuk je privacy.Posthoorn schreef: ↑Vandaag, 09:27Gewoon wat van zeggen. Het is jouw huis, zij zijn te gast.-DIA- schreef: ↑Vandaag, 09:09 Er zijn werkzaamheden in de appartementen bezig, zo wordt er een nieuwe douche en wc geplaatst.
Op een beleefde manier vragen of de muziek zachter kan (of uit), dat mag je zeker doen.-DIA- schreef: ↑Vandaag, 10:36Ik geloof beter nu nog maar niets te zeggen. Maar ik vind het wel brutaal en een inbreuk je privacy.Posthoorn schreef: ↑Vandaag, 09:27Gewoon wat van zeggen. Het is jouw huis, zij zijn te gast.-DIA- schreef: ↑Vandaag, 09:09 Er zijn werkzaamheden in de appartementen bezig, zo wordt er een nieuwe douche en wc geplaatst.
Anders kom ik ff langs en trek ik de stekker er uit-DIA- schreef: ↑Vandaag, 10:36Ik geloof beter nu nog maar niets te zeggen. Maar ik vind het wel brutaal en een inbreuk je privacy.Posthoorn schreef: ↑Vandaag, 09:27Gewoon wat van zeggen. Het is jouw huis, zij zijn te gast.-DIA- schreef: ↑Vandaag, 09:09 Er zijn werkzaamheden in de appartementen bezig, zo wordt er een nieuwe douche en wc geplaatst.