Deze week ervaarde en zag ik het werk van de duivel om me heen gebeuren. Hij gaat rond als een briesende leeuw, en dat drukte me.
Het was gisteravond gezellig met elkaar. Tegelijkertijd heb ik ook over Gods souvereine werk in mensenlevens gehoord, en dat was tot bemoediging. Waar Hij werkt, kan geen satan dat stoppen. God zij alle eer!
Meeting Betuwe
- J.C. Philpot
Re: Meeting Betuwe
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Mooi om te lezen dat het een goede ontmoeting was.J.C. Philpot schreef: ↑Vandaag, 10:49 Deze week ervaarde en zag ik het werk van de duivel om me heen gebeuren. Hij gaat rond als een briesende leeuw, en dat drukte me.
Het was gisteravond gezellig met elkaar. Tegelijkertijd heb ik ook over Gods souvereine werk in mensenlevens gehoord, en dat was tot bemoediging. Waar Hij werkt, kan geen satan dat stoppen. God zij alle eer!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik zie ook terug op een goede avond.
Fijn dat er ook dingen uit het hart gedeeld konden worden, zowel op de avond zelf als onderweg.
We misten wel wat mensen...
Mensen die er eerder wel waren (oa @Valcke maar ook zij die niet meer actief op het forum zijn) ; mensen die erbij hadden willen zijn maar niet konden. En alle anderen...
Het is goed om elkaar te kunnen spreken zonder toetsenbord. Dat geeft toch meer connectie, is mijn ervaring.
En de ontvangst was ook nu weer allerhartelijkst!
Fijn dat er ook dingen uit het hart gedeeld konden worden, zowel op de avond zelf als onderweg.
We misten wel wat mensen...
Mensen die er eerder wel waren (oa @Valcke maar ook zij die niet meer actief op het forum zijn) ; mensen die erbij hadden willen zijn maar niet konden. En alle anderen...
Het is goed om elkaar te kunnen spreken zonder toetsenbord. Dat geeft toch meer connectie, is mijn ervaring.
En de ontvangst was ook nu weer allerhartelijkst!
Ik kon gelukkig uitslapen....Bertiel schreef:Jammer. Had je graag een keer de hand gedrukt.
Ook jammer dat de goede gesprekken goed op gang komen als ik al een half uur naar huis zou moeten zijn.
Het was niet geheel makkelijk toen dochterlief om 6:45 riep.
Maanenschijn en ega, bedankt voor de gastvrijheid wederom