Waarom zal Hij lachen en spotten als u verderf en vreze komt?GG links schreef:Ik vind het zeer onbijbels wat je zegt. En ik heb geen kussens onder mijn oksels.Geeske_1991 schreef: ↑Vandaag, 13:05 Ik ben eerlijk gezegd best geschokt, dat wat ik zeg, zeer Bijbels, als Gif wordt bestempeld.
Pas toch op met wat je zegt, dat je het er niet mee eens bent is oke maar ik heb ook bijbelteksten genoemd.
Ik heb volgens meerderen met bewogenheid mijn teksten geschreven.
Zelfs als ik zeg, doorzoekt u zelven zeer nauw.
Ik heb niet als doel om haat te zaaien. Liever zie ik dat mensen de kussens onder de oksels weghalen.
Ook zeg ik lees alsjeblieft de kanttekeningen. Zonder Gods Geest, zal je teksten verkeerd interpreteren.
Hierboven las ik ook de uitnodiging van Wend u naar Mij toe en wordt behouden.
Deze tekst is gericht op de "einden der aarde". Mensen die bekend zijn gemaakt door Gods Geest van Zonden, gerechtigheid en oordeel. Niet verkoren of verworpen.
Je kan niet klakkeloos teksten uit de bijbel op jezelf toepassen.
Als ik de Bijbel lees, slaan andere teksten naar binnen zoals Joh. 8:44 gij zijt uit de duivel.
En maak het hart dezes volks vet, jes. 6:10.
Zo kan ik nog wel 100 teksten noemen waar ik mij meer in herken dan als ik mij in de einden der aarde ken.
En hoe zit het volgens "jullie leer" met gehandicapten, of ongeboren kinderen die sterven in de moederschoot? Want als die het evangelie niet horen of begrijpen, hoe zullen zij dan zalig worden?
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Een vraag : heeft God nu wel of geen lust in de dood van de niet uitverkorene ?
Waarom is het evangelie een reuke des doods den doden?
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk