Presidentsverkiezingen USA 2024

Wim Anker

Re: Presidentsverkiezingen USA 2024

Bericht door Wim Anker »

ZWP schreef: Vandaag, 08:42
Ambtenaar schreef: Vandaag, 08:38
ZWP schreef: Vandaag, 08:33
Ik neem aan dat jij de houding van Trump t.o.v. Poetin dan wel Zelensky niet echt consistent vindt? En dat dit inderdaad lijkt af te hangen wie hem het laatste de hemel in heeft geprezen?
Dat laatste zou kunnen, maar de VS hebben geholpen met aanwijzen van doelen in Rusland. Dat is toch al weer een stap verder.

Verder zie ik weinig gezwabber. Amerika wil Oekraïne een zo goed mogelijke positie geven aan de onderhandelingstafel.
Mwa, dat laatste zouden ze fanatieker kunnen doen toch?
Maar inderdaad heeft Oekraïne geen prioriteit. Behalve als mr. Trump een Nobelprijs voor de vrede in de wacht kan slepen...
Waarom doet de EU dat niet? Wat fanatieker Oekraine een uitgangspositie geven?
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

Maar inderdaad heeft Oekraïne geen prioriteit. Behalve als mr. Trump een Nobelprijs voor de vrede in de wacht kan slepen...
De Amerikanen vinden dat blijkbaar niet in hun belang om dat te doen.
ZWP

Bericht door ZWP »

Wim Anker schreef: Vandaag, 08:49
Ambtenaar schreef: Vandaag, 08:38
ZWP schreef: Vandaag, 08:33
Ik neem aan dat jij de houding van Trump t.o.v. Poetin dan wel Zelensky niet echt consistent vindt? En dat dit inderdaad lijkt af te hangen wie hem het laatste de hemel in heeft geprezen?
Dat laatste zou kunnen, maar de VS hebben geholpen met aanwijzen van doelen in Rusland. Dat is toch al weer een stap verder.

Verder zie ik weinig gezwabber. Amerika wil Oekraïne een zo goed mogelijke positie geven aan de onderhandelingstafel.
Waarom doet de EU dat niet? Wat fanatieker Oekraine een uitgangspositie geven?
Ik denk omdat we in een democratie leven waarin niet iedereen de belangen helder heeft. Neem de grootste partij in ons land: Wilders zal niet zo snel voor meer steun aan Oekraïne zijn, aangezien dat ten koste van onze eigen welvaart gaat.
Ambtenaar schreef: Vandaag, 08:50 De Amerikanen vinden dat blijkbaar niet in hun belang om dat te doen.
Klopt, die zijn veel meer op China gericht.
Plaats reactie