College style ken ik niet.. Ik denk dat de kleding hier wel normaal is.Henk J schreef: ↑Gisteren, 14:09Dat herken ik eerlijk gezegd niet zo. Twee grote kerken naast elkaar die blijkbaar niet één kunnen zijn is pijnlijk. Aan de andere kant, ds. Pieters zei weleens, we passen toch niet in één gebouw dus dan is een ander naambordje niet zo erg. En zo sta ik er ook wel in. De wetenschap dat deze gebouwen op zondag twee keer over goed gevuld zijn vind ik wel een verblijdende gedachte al zou ik als ik in Barneveld woonde in de plaatselijke HHK gaan kerken.Vrouwke schreef: ↑Gisteren, 11:53 @ Henk J
Hmmm…dat is een lastige vraag. Op de ene of andere manier lijkt Barneveld wel echt het toppunt of zoiets. Onder andere met die twee verschrikkelijke kerken als toonbeeld van kerkelijk drama aan die ene kant van ‘t dorp.
Maar misschien heeft dat ook te maken met het gevoel wat ik al snel krijg bij die grote kerken. Ze zijn vaak lelijk en geven me ook niet zo’n positief gevoel over waar ze voor staan.
In Opheusden zie ik ook liever de oude dorpskerk dan het onderkomen van de GGiN anno nu.
Ik ervaar vooral een benauwend gevoel als je ergens komt waar de 'college style' kledingkeuze nogal overheerst en je ziet dat er nogal wat geld aan kleding besteed wordt. Daar voldoe ik meestal niet helemaal aan.
Erdee
-
Re: Erdee
De winkels bestaan inmiddels ook niet meer. Ze verkochten dameskleding in een bepaalde stijl waar buiten de refowereld niemand in rond liep.
Mijn ervaring: toch maar ff binnen kijken maar heel snel weer maken dat je weg komt.
Ik mis het niet dat het niet meer bestaat..
Mijn ervaring: toch maar ff binnen kijken maar heel snel weer maken dat je weg komt.
Ik mis het niet dat het niet meer bestaat..
Nog nooit van gehoord! Purdey.
Ik hou meer van dit: Gudrun Sjödén
https://www.gudrunsjoden.com/nl-nl
- J.C. Philpot
Dan heb ik het als man makkelijker. Gewoon een broek, en een overhemd. Het liefst koop ik een hele stapel effen blauwe overhemden, zodat ik niet hoef te kiezen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield