Meeting Betuwe
Meeting Betuwe
Welke datum komt het beste uit?
Re: Meeting Betuwe
kunnen de mods ook zien wie er stemmen? Voordat we een datum bepalen op stemmers die niet komen omdat ze voor de gein stemmen?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ik heb gestemd
Ik ook.
De kans is natuurlijk wel aanwezig dat we tzt weer in dezelfde situatie terechtkomen.
De kans is natuurlijk wel aanwezig dat we tzt weer in dezelfde situatie terechtkomen.
- J.C. Philpot
Ik heb gestemd, en kan 14 en 28 november.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Gelijk blocken in de agenda danBourdon16 schreef:Ik ook.
Indien gewenst kan ik inderdaad een lijstje opleveren.
Snelle controle. Tot nu toe heeft van het groepje dat zich had aangemeld alleen onze aan de Moezel wandelende vriend nog niet gereageerd.
Ik heb ook gestemd en probeer een keer te komen. Of het gaat lukken weet ik nog niet.
Zou heel leuk zijn!!merel schreef:Ik heb ook gestemd en probeer een keer te komen. Of het gaat lukken weet ik nog niet.
Je hebt helemaal gelijk. Ik had het lijstje uit viewtopic.php?p=1203890#p1203890 bekeken. Een post later kwam jouw aanmelding.
ik denk er nog over na, zal de poll niet vervuilen. Als ik ga denk ik dat @Merel wel met mij mee kan rijden