GG links schreef: ↑Gisteren, 15:58
CvD schreef: ↑Gisteren, 15:43
GG links schreef: ↑Gisteren, 15:30
CvD schreef: ↑Gisteren, 15:28
Misschien een Ezechiël 36 ver 26 tot 34 neem vers 31. Dan zult gij gedenken aan uw boze wegen en uw handelingen die niet goed waren; en gij zult een iwalging van uzelven hebben over uw ongerechtigheden en over uw gruwelen.
Dus weinig vrome praat lijkt mij.
Lees het voorafgaande. Eerst proberen bijdehand te doen en dan met allerlei Bijbelteksten komen die helemaal niets met deze discussie te maken hebben.
Jij hebt het over vrome praat een nee ik hoef niet bij de hand te doen. Jij moet je maar eens afvragen of je wel hier thuis hoort op het forum.
Ik had het niet over jou maar over KDD. Die beaamt eerst dat er naar zijn eigen zeggen meer gezondigd wordt door onze RKK broeders en zusters en vervolgens roept hij op om maar bij jezelf te blijven en dat wordt vervolgens met allerlei Bijbelteksten gewaarborgd. Dat vind ik dubbel.
En hoezo hoor ik niet op dit forum thuis ? Omdat ik een andere mening heb dan jij ? Verklaar je nader.
Als ik KDD goed begrijp geeft hij/zij eigenlijk aan dat wij niets beter zijn als de mensen uit de RKK zijn.
Een dat Gods kinderen leren een walg aan zich zelf te krijgen zodat ze niet op een andere hoeven te zien. Omdat zij net zo slecht zijn bij de inleving van hun hart.
Hij/zij geeft hier wat bewijsstukken voor van uit de bijbel.
Ik geef aan vanuit Ezechiël dat hij/zij daarin gelijk heeft.
Vervolgens wordt mij verwijderd dat ik bijdehand doe.
Terwijl de Apostel Paulus zelfs nog moest uit roepen ik ellendig mens wie zou mij verlossen. Ik neem aan dat je de rest van de teksten die daarop volgen welk kent.
Wat Vrouke geschreven geeft is zeker helaas de praktijk in refo Nederland. Een dat is zeker treurig. Maar jij gaat dan gelijk vol op het orgel. Vandaar mijn vraag ,als ik bijvoorbeeld de bijdrage van Jan Rap leest zijn die scherp maar mild een dat mis ik vaak bij jou als het over de rechterflank gaat.