Een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB
Re: Een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB
Israëls God was anders heel wat strenger en rechtvaardiger voor Zijn volk.
En ook voor de vijanden van Zijn volk.GGotK schreef:Israëls God was anders heel wat strenger en rechtvaardiger voor Zijn volk.
Ik ben even trots op mijn land. En dankbaar.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik wil toch nog iets toevoegen om met twee woorden te blijven spreken:GGotK schreef:Israëls God was anders heel wat strenger en rechtvaardiger voor Zijn volk.
Psalm 89
"Dan zal Ik hen, die dwaas en wreev'lig overtreên,
Bezoeken met de roe en bitt're tegenheên;
Doch over hem Mijn gunst en goedheid nooit doen enden.
Niet feilen in Mijn trouw, noch Mijn verbond ooit schenden;
'k Zal nooit herroepen 't geen Ik eenmaal heb gesproken,
't Geen uit Mijn lippen ging, blijft vast en onverbroken."
Ik niet, waarom zou je de moord op een 17-jarig meisje willen aangrijpen om je vreemdelingenhaat te botvieren?huisman schreef: ↑22 aug 2025, 20:40Daar is Timmermans en co druk mee en ondertussen is er een jonge vrouw verkracht en een meisje vermoord. Niet in Gaza maar in Nederland. Dader: Woonachtig in opvang COA. Een asielzoeker. Wilders spreekt er schande van op X. Ben het dit keer volkomen met hem eens.
het is wel een feit dat dit een asielzoeker was die in het coa zat.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Klopt, maar ontkennen dat er veel problematiek is rondom asielzoekers en arbeidsmigranten is ook niet juist.
nee zeker niet, maar er zijn wel vaker incidenten rondom alsielzoekers... herinner je Keulen nog?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
-
Dat zegt ook niemand. Maar waarom heeft een bepaald deel van de politiek als het om migratie gerelateerde zaken gaat opeens een hekel aan feiten en statistische uitschieters?
Dat doe ik ook niet.
Ik ageer alleen tegen de hijgerigheid van degenen die meteen de al aanwezige haat tegen vreemdelingen aanwakkeren aan de hand van deze vreselijke gebeurtenis.
Ik deel de mening van Sander Schimmelpenninck, zoals hij het verwoordt in de Volkskrant.
Ik zou maar oppassen met Sander Schimmelpenninck. Mensen met een andere mening worden door hem steevast in grove bewoordingen persoonlijk aangevallen en uitgescholden.
-
Heb je een samenvatting? Ik lees net als waarschijnlijk de meeste mensen op dit forum geen Volkskrant.Profesto schreef: ↑Gisteren, 08:00 Ik deel de mening van Sander Schimmelpenninck, zoals hij het verwoordt in de Volkskrant.
Ik vermoed dat de kern is je mag geen politiek bedrijven na ernstige feiten. Helaas doe je dat met verzwijgen, wegkijken en door blijven gaan met de huidige migratiepolitiek ook.