Ik heb het niet zo op die kinderbrommers. Maar ok.
Soms heeft het wel iets aandoenlijks.
Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Kleine vreugde/bron van schrik:
Kaleb van 11 maanden heeft door dat Tripp trapp stoelen van oudere broers goed te gebruiken zijn als trap en dat je die stoelen naar alle interessante plekken in keuken kan schuiven.
Het verschil tussen "kan beklommen worden" en "moet beklommen worden" is in zijn hoofd erg klein. Keukentafel, aanrecht en raamkozijn zijn de babyequivalenten van Mount Everest en K2 als we hem zijn gang laten gaan.
Kaleb van 11 maanden heeft door dat Tripp trapp stoelen van oudere broers goed te gebruiken zijn als trap en dat je die stoelen naar alle interessante plekken in keuken kan schuiven.
Het verschil tussen "kan beklommen worden" en "moet beklommen worden" is in zijn hoofd erg klein. Keukentafel, aanrecht en raamkozijn zijn de babyequivalenten van Mount Everest en K2 als we hem zijn gang laten gaan.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- Dodo
De kinderen van mijn zoon hebben een 'preekstoel' waar ze veilig in kunnen staan. Ze staan dan op een veilige manier wat hoger en kunnen zo meekijken op het aanrecht en zo. Heel handig.parsifal schreef: ↑01 aug 2025, 14:03 Kleine vreugde/bron van schrik:
Die kinderstoel zou ik even vastzetten ergens. Of in de trapkast zetten buiten etenstijden.
Sprankelend voorspel op psalm 89 van de 14-jarige organist die de slotpsalm mocht begeleiden.