Verkoop je ze ook?Orchidee schreef: ↑22 jul 2025, 21:56Van eigen boom?merel schreef:10 kg pruimen
Ik heb dit jaar zeer veel pruimen (Opal) maar kan ze niet voor gegeten of uitgedeeld krijgen en ze moeten deze week toch echt op vrees ik.
Heb géén tijd om jam oid te maken.
Zal met de appels en peren net zo vergaan vermoed ik.
Jammer maar helaas...
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Nee ik verkoop niets, geef alles weg aan wie interesse heeftCvD schreef:Verkoop je ze ook?Orchidee schreef: ↑22 jul 2025, 21:56Van eigen boom?merel schreef:10 kg pruimen
Ik heb dit jaar zeer veel pruimen (Opal) maar kan ze niet voor gegeten of uitgedeeld krijgen en ze moeten deze week toch echt op vrees ik.
Jammer maar helaas...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nee, uit de boom van vrienden. Zij konden de hoeveelheid niet kwijt.Orchidee schreef: ↑22 jul 2025, 21:56Van eigen boom?merel schreef:10 kg pruimen
Jammer maar helaas...
Appels en peren zijn toch pas in september? Gaat het dan ook niet lukken? Welke appels/peren heb je?
Nou dat is helemaal mooi. Ik heb wel interesse, mijn vrouw wilde graag jam maken.Orchidee schreef: ↑22 jul 2025, 22:45Nee ik verkoop niets, geef alles weg aan wie interesse heeftCvD schreef:Verkoop je ze ook?Orchidee schreef: ↑22 jul 2025, 21:56Van eigen boom?merel schreef:10 kg pruimen
Jammer maar helaas...![]()
Een schreeuwende egel in de tuin.
Geen idee wat hij aan het doen is. Ik hoorde allerhande rare geluiden. En toen ik een bank aan de kant schoof, zat hij daar. Hij heeft een eigen hok, en is van harte welkom tegen de slakkn, maar ik wist niet dat die beesten zo'n kabaal konden maken.
Toen ik met de zaklamp scheen, was hij even stil, maar toen heb ik hem maar weer met rust gelaten. Hij mag niet vertrekken natuurlijk.
Geen idee wat hij aan het doen is. Ik hoorde allerhande rare geluiden. En toen ik een bank aan de kant schoof, zat hij daar. Hij heeft een eigen hok, en is van harte welkom tegen de slakkn, maar ik wist niet dat die beesten zo'n kabaal konden maken.
Toen ik met de zaklamp scheen, was hij even stil, maar toen heb ik hem maar weer met rust gelaten. Hij mag niet vertrekken natuurlijk.
Waarschijnlijk een vrouwtje in de buurt. Beesten. Maken bizar kabaal tijdens de daad
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- FlyingEagle
Van medeforummer Posthoorn het boekje U en uw kinderen, de kinderdoop en de Bijbel van Prof. dr. A. Baars
Het was een leestip van onze predikant. Dit weekend maar even lezen.
Het was een leestip van onze predikant. Dit weekend maar even lezen.