Andere mensen hoeven niet te bepalen hoe ver jouw verwerking is. Misschien is dat in dit leven niet meer mogelijk.
Maar alle bitterheid en gramschap moet wel van ons geweerd zijn, met alle boosheid. Het is heel moeilijk om dat goed te onderscheiden van terechte boosheid en verontwaardiging. Dat lijkt me ook geen taak voor omstanders.
Seksueel misbruik
-
Re: Seksueel misbruik
Eens, maar de praktijk wijst uit dat andere mensen dat dus 9 van de 10 keer wél denken te kunnen bepalen. En, heel eerlijk, ik vraag me af hoeveel mensen die zeggen dat dat niet zo zou moeten zijn er toch akelig veel moeite mee krijgen als het dichtbij komt.DDD schreef: ↑Gisteren, 19:36 Andere mensen hoeven niet te bepalen hoe ver jouw verwerking is. Misschien is dat in dit leven niet meer mogelijk.
Maar alle bitterheid en gramschap moet wel van ons geweerd zijn, met alle boosheid. Het is heel moeilijk om dat goed te onderscheiden van terechte boosheid en verontwaardiging. Dat lijkt me ook geen taak voor omstanders.
Re: Seksueel misbruik
Ik hoor van nabij hoe eea in zijn werk gaat bij een zedenzaak met een aantal jonge kinderen. Ik ben toch wel geschrokken hoe dat gaat en hoe de zedenpolitie eea aanpakt.
De werkdruk zal wel veel te hoog zijn helaas.
De werkdruk zal wel veel te hoog zijn helaas.