19.344...!

Ik dacht dat je misschien jouw aantal geplaatste posts wilde delen, maar het uit bescheidenheid niet durfde.
Schaamte zou dan ook nog kunnen....Job schreef:Ik dacht dat je misschien jouw aantal geplaatste posts wilde delen, maar het uit bescheidenheid niet durfde.
Je bijdragen worden erg gewaardeerd, Helma. Ik twijfel er eigenlijk niet over of dat geldt voor velen. Je houdt me vaak een eerlijke spiegel voor waar ik je dankbaar voor ben.helma schreef: ↑09 mei 2025, 23:14Schaamte zou dan ook nog kunnen....Job schreef:Ik dacht dat je misschien jouw aantal geplaatste posts wilde delen, maar het uit bescheidenheid niet durfde.
Nee het ging over iets heel anders.
Ik zal het wat neutraler maken:
Liefdebewijzen uit onverwachte hoek.
Valt onder de categorie: grote vreugde.
En wij ook. Zoek nog een niet te duur gastenverblijf in Zwitserland (bij voorkeur in de (wijde) regio van Visp/Sion) voor een midweek eind september. Tips, iemand?
Dat is een grote vreugde wat mij betreft.Maanenschijn schreef: ↑19 mei 2025, 13:37 Ik twijfel of het een grote - of kleine vreugde is:
De komst van de orgelstemmer van Pels en van Leeuwen die mijn huisorgeltje deskundig heeft gestemd en fraai heeft achtergelaten. Het is een vreugde om er op te spelen!
Al op Airbnb gezocht? Wij hadden 2jr geleden een week een prachtig huis in Glarus süd voor €1275 in het hoogseizoen.