Goed idee van ze!Bertiel schreef:Hahaha.
Mijn dochters geven een poffertjespan…
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
- Maanenschijn
Proberen Refoforum deze week niet of heel weinig te openen.
Ik merk bij mij moeheid over allerlei reacties, het soms optreden van allerlei (collectieve) verdedigingsmechanismen, be- en veroordeling van reacties, bewust of onbewust verkeerd lezen van posts etc.
Ik weet het, hoort allemaal bij een forum en daarom hoeft niemand zich aangesproken te voelen. Het is slechts mijn ‘gevoel’. En daarom denk ik dat het beter is dat ik vandaag besluit om deze week (ook van voorbereiding HA) maar eens RF dicht te laten.
Goede en fijne week toegewenst!
Ik merk bij mij moeheid over allerlei reacties, het soms optreden van allerlei (collectieve) verdedigingsmechanismen, be- en veroordeling van reacties, bewust of onbewust verkeerd lezen van posts etc.
Ik weet het, hoort allemaal bij een forum en daarom hoeft niemand zich aangesproken te voelen. Het is slechts mijn ‘gevoel’. En daarom denk ik dat het beter is dat ik vandaag besluit om deze week (ook van voorbereiding HA) maar eens RF dicht te laten.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
.
Laatst gewijzigd door merel op 12 mei 2025, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou, dat weten we dan ook weer.Maanenschijn schreef: ↑12 mei 2025, 13:39 Proberen Refoforum deze week niet of heel weinig te openen.
Verder gaan met een zonnig verblijf op mijn geboortegrond. Loop net langs mijn geboortehuis in het centrum van de mooiste stad van Nederland. Voor de kenners. Ben geboren in een straatje vlak achter de Vismarkt.
Huisvrouw is aan het winkelen en huisman zit buiten in de zon te wachten en dus op RF.
Straks de natuur in.
Huisvrouw is aan het winkelen en huisman zit buiten in de zon te wachten en dus op RF.
Straks de natuur in.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Geniet ervan samen!
Endodontoloog bezocht.
Bedankt. Net van dichtbij een gele kwikstaart gezien. Prachtig vogeltje

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vanmorgen met een paar vrouwen van de vrouwenvereniging naar de Israëlochtend in Geldermalsen.
-
Beekse bergen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Oppassen op het liefste en leukste kleinkind 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Rouwdienst bijgewoond van een kerel van bijna 40, overleden aan een onbehandelbare vorm van kanker. Hij laat een vrouw en drie dochters van 8, 5 en 3 achter.
En hoe verdrietig is het als de predikant naar aanleiding van Romeinen 8:24-25 kort wat noemt over hoop en doorzettingsvermogen die zo nodig zijn om de wereld een beetje beter te maken, want zo was de overledene wel geweest. En dat was alles. Troost vanuit het Woord? Niks.
Het doel van je leven? Alleen gehoord dat je goed voor elkaar en de schepping moet zorgen. Het werk van Christus? Niet aan de orde geweest, Zijn naam is niet eens genoemd, behalve in de zegen aan het eind.
(En wij ons maar druk maken over voorwaardelijk en onvoorwaardelijk aanbod, over de oude waarheid en noem maar op… Laten we maar heel dankbaar zijn met wat we in de kerk te horen krijgen)
Ik ben gewoon een beetje van slag.
En hoe verdrietig is het als de predikant naar aanleiding van Romeinen 8:24-25 kort wat noemt over hoop en doorzettingsvermogen die zo nodig zijn om de wereld een beetje beter te maken, want zo was de overledene wel geweest. En dat was alles. Troost vanuit het Woord? Niks.
Het doel van je leven? Alleen gehoord dat je goed voor elkaar en de schepping moet zorgen. Het werk van Christus? Niet aan de orde geweest, Zijn naam is niet eens genoemd, behalve in de zegen aan het eind.
(En wij ons maar druk maken over voorwaardelijk en onvoorwaardelijk aanbod, over de oude waarheid en noem maar op… Laten we maar heel dankbaar zijn met wat we in de kerk te horen krijgen)
Ik ben gewoon een beetje van slag.