Ik wens je nog veel van deze kostbare momenten met je dochter toe!Bourdon16 schreef: ↑16 apr 2025, 08:33Ze is 6. Maar inderdaad het is mooi om er over door te praten.Lilian1975 schreef: ↑15 apr 2025, 22:12Hoe oud is dit kind?
Mooi hoor deze vragen.
Kan je mooi de betekenis van de doop uitleggen. Het hangt niet van ons geloof af! Maar de grond van de zaligheid ligt in Hem alleen. Niet in ons geloof.
Kinderpraat
- Lilian1975
Re: Kinderpraat
-
De drieënhalf jarige:
Ik vind het niet prettig hoe je naar me kijkt.
Probeer dan maar eens boos te blijven.
Ik vind het niet prettig hoe je naar me kijkt.
Probeer dan maar eens boos te blijven.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ik zou zeggen: dat is ook precies de bedoeling.
Maar desondanks zijn zulke ontwikkelingen bij kinderen ontzettend leuk om te zien.
Maar desondanks zijn zulke ontwikkelingen bij kinderen ontzettend leuk om te zien.
Boos / streng kijken en doen vind ik sowieso al moeilijk! Hier zijn ze inmiddels volwassen, dus ik heb al heel wat kunnen oefenen. Maar ik kan het gewoon niet. En dat weten ze ook gewoon. Tegenwoordig zeggen ze het hier ook nog wel eens, als ze iets doen waarvan ze eigenlijk wel weten dat het niet de bedoeling is. Je kan toch niet boos worden… met zo’n vette grijns erbij. Dan kan ik het natuurlijk al helemaal niet meer. Maar is geen probleem gebleken. We hebben een fijne verhouding met de kinderen en ze zijn best aardig terecht gekomen 
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
- FlyingEagle
Dochter kwam naar me toe en fluisterde in m’n oor: het cadeautje voor Moederdag ligt in de la met knuffels. Niet tegen mama zeggen, voor geen cent!
Wat lief!FlyingEagle schreef:Dochter kwam naar me toe en fluisterde in m’n oor: het cadeautje voor Moederdag ligt in de la met knuffels. Niet tegen mama zeggen, voor geen cent!
Haha. Heel lief!FlyingEagle schreef:Dochter kwam naar me toe en fluisterde in m’n oor: het cadeautje voor Moederdag ligt in de la met knuffels. Niet tegen mama zeggen, voor geen cent!
Bij mij is de eerste keer verklapt wat het cadeautje is.

Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
ik houw van jou mama
ik vint je lief mama
wil je goed voor mei zorugen
dan zorig ik ook voor jouw
in Jezus naam Amen
ik vint je lief mama
wil je goed voor mei zorugen
dan zorig ik ook voor jouw
in Jezus naam Amen